bronquote:Adicolor toverdoos
De kunst van sneakers customizen gaat way back. Om de goede oude tijd te herleven brengt Adidas een speciaal pakketje uit.
Adidas herlanceert de adicolor LO (1983) sneakers. De originele witte kicks anno 2006 komt in een Crea Bea kit, compleet met verf, kwasten en houten palet. Je kunt helemaal losgaan op de sportschoenen geheel in jouw stijl. Een laagje beschermlak erover heen en showen maar!
Ga naar de adicolor inspiration gallery en doe ideeën op. Wat zijn jouw do’s en dont’s voor je doe-het-zelf customize sessie? (NMH)
17 maart komen ze kennelijk uit, ze moeten kennelijk 135 dollar gaan kosten en te koop in Adidas winkels en online. Aldus reacties op sneakerfreaker.comquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:56 schreef Stefkuh het volgende:
en waar vinden we zo'n vet doe het zelf pakket!?
Slijt dat niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef schatje het volgende:
[..]
17 maart komen ze kennelijk uit, ze moeten kennelijk 135 dollar gaan kosten en te koop in Adidas winkels en online. Aldus reacties op sneakerfreaker.com.
[afbeelding]
* kikoooooo ook, maar hij gaat ze echt niet zelf beschilderenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:38 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life is ook weer toe aan nieuwe sneakers.
Hahahahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:16 schreef schatje het volgende:
[..]
17 maart komen ze kennelijk uit, ze moeten kennelijk 135 dollar gaan kosten en te koop in Adidas winkels en online. Aldus reacties op sneakerfreaker.com.
[afbeelding]
Zal ik gelijk doen als ik ze binnen krijgquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo zo. Dat zijn mooie. Dat vraagt om foto's.
Wat was je ervoor kwijt?quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:00 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Zal ik gelijk doen als ik ze binnen krijg![]()
Via Ebay 103 euro incl 25 euro verzendkosten vanuit UK. Hele aardige verkoper en 100% echtheids garantie.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:16 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Via Ebay 103 euro incl 25 euro verzendkosten vanuit UK. Hele aardige verkoper en 100% echtheids garantie.
Bijna overal in Amsterdam, daar stikt het van de schoenen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:43 schreef Aenas het volgende:
wie weet er waar je in amsterdam of den haag van die asics onitsuka tigers kan kopen? hier in leiden kan het bij de THNX, maar daar hebben ze niet precies wat ik zocht..
In Amsterdam bij de Frontrunner is een hele muur vol met asics onitsuka tigers, heb ik de mijne ook gehaald.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:43 schreef Aenas het volgende:
wie weet er waar je in amsterdam of den haag van die asics onitsuka tigers kan kopen? hier in leiden kan het bij de THNX, maar daar hebben ze niet precies wat ik zocht..
want? verf betekend dat je moet klodderen? genoeg mogelijkheden tot creatieve oplossingen... moet je die wel kunenn verzinnen natuurlijk...quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:59 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Hahahaha, ik zal nog denken dat je je huis aan het schilderen was en vergeten was je nieuwe witte sneakers te verwisselen met een paar oude schoenen.
Dat heet customizenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:37 schreef Mustard_Man het volgende:
betaal je 135 euro voor schoenen en moet je ze nog zelf beschilderen ook![]()
![]()
Doet me denken aan dat topic. "YES! Zelf een broek gemaakt!" Met die hele lelijke debiele broek.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:40 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Met een schaar door je broek is ook customizen ja.
YES, zelf een broek gemaaktquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat topic. "YES! Zelf een broek gemaakt!" Met die hele lelijke debiele broek.Iemand een linkje?
en hij was zo trotsquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
YES, zelf een broek gemaakt
Alleen de foto's doen het helaas niet meer![]()
.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef schatje het volgende:
[..]
YES, zelf een broek gemaakt
Alleen de foto's doen het helaas niet meer![]()
.
Frontrunner heeft 3 vestigingen in amsterdam (nieuwedijk en 2x kalverstraat) daar moet die van jou toch bij zitten. Anders moet je vragen of ze ze nog in Utrecht of Amersfoort hebben. En daar dan even heen gaan. Mocht je in het bezit zijn van een ov natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:44 schreef juss het volgende:
Vandaag ging ik eindelijk de sneakers kopen waarover ik in Toffe patta's deel 2 schreef, waren ze niet in mijn maat! En ze kwamen ook niet meer binnen. Waarschijnlijk morgen een bezoekje brengen aan Amsterdam, als er tijd is, ik wil echt gewoon alleen maar die schoenen en geen andere
. (Nike zoom blazer)
Vandaag naar Amsterdam geweest, eerste winkel, sub zero, bingoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:44 schreef juss het volgende:
Vandaag ging ik eindelijk de sneakers kopen waarover ik in Toffe patta's deel 2 schreef, waren ze niet in mijn maat! En ze kwamen ook niet meer binnen. Waarschijnlijk morgen een bezoekje brengen aan Amsterdam, als er tijd is, ik wil echt gewoon alleen maar die schoenen en geen andere
. (Nike zoom blazer)
Tnxquote:Op zondag 5 maart 2006 18:45 schreef One_conundrum het volgende:
Meer picca's graag. Ziet er wel ok uit maar niet super duidelijk
Geen idee of het dezelfde kleuren zijn. Wel dezelfde schoen iig, zo te zienquote:Op zondag 5 maart 2006 23:48 schreef rattt het volgende:
Vraag me af of:
[afbeelding]
van thnx.nl
hetzelfde zijn als
[afbeelding]
van asos
Zijn die hetzelfde met andere belichting?![]()
Welke maat heb je? Als je ze wilt verkopen zitten op www.leyp.com nog wel wat mensen die ze willen kopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:37 schreef DeFlip het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Tiffs zijn binnen! Erg mooi maar zit toch wel beetje te twijfelen of deze kleur wel wat voor me is. Ik ga ze in iedere geval nog even in de kast houden. Misschien dat ik ze nog ga verkopen oid.
Oooooooohquote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef blieblie het volgende:
Dees zijn ook gaaf. Al moet je daar vrouw voor zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
= 135 euroquote:Op maandag 6 maart 2006 15:00 schreef Stansfield het volgende:
http://www.sneakershop.dk/dk/939.html
999 deense kronen volgens mij
Nahja ik zie het toch duidelijkquote:Op maandag 6 maart 2006 17:40 schreef berent het volgende:
Ik zit nu de hele tijd naar m'n eigen Tiffs te kijken en te vergelijken. Die tag lijkt wel enigszins te kloppen, alleen kloppen de verhoudingen niet, alsof hij te 'lang' is ofzo.
Dat van de tong heb ik nog nooit kunnen zien. En hoe langer ik blijf kijken naar de tong van m'n eigen, hoe meer het lijkt alsof mijne ook nep zijn, terwijl ik 100% zeker ben dat ze echt zijn.
Je hebt toch van die nike tshirts die er bij horen?quote:Op maandag 6 maart 2006 19:58 schreef berent het volgende:
Daar beschrijf je precies het probleem van de Tiffs, als schoen op zich zien ze er echt zwaar ok uit. Maar dan heb je ze aan je voeten, zie dat maar eens normaal te dragen met andere kleren zodat het nog goed staat ook. Combineren met Tiffs is gewoon heel moeilijk.
Ja maar de officieele nike shirtjes die erbij passen zijn heel erg gelimiteerd. En dan betaal je je nog scheel aan een simpel shirtje. Er zijn ook van die zelf gemaakte shirtjes maar die zijn gewoon lelijk. Je hebt ook van die Nike trainer vesten met die kleuren combi maar die hebben zeook niet meer volgens mij. Beste wat je erbij kan dragen is een polo met de kleur "Pale Aqua". Tenminste zo heet het bij Ralph Lauren. Had het al helemaal uitgezocht en alquote:Op maandag 6 maart 2006 20:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Je hebt toch van die nike tshirts die er bij horen?
Maar wel eerst je geld vangen voordat je die sneakers terug gaat sturen he!quote:Op maandag 6 maart 2006 19:34 schreef DeFlip het volgende:
Jammer van die Tiffs, zag het al helemaal voor mij: die schoenen met een aqua-kleurige polo ofzo. Maar nu ik zo zie is die kleur ook niks voor mij, het is ook veelste moeilijk te combineren. En dat terwijl ze bij Lijfstijl zo lekker uitzagen
Ik ga niet alleen om refund vragen maar ook de verzendkosten erbij. Dit is echt heel vies van hem. En dat terwijl hij zo aardig leek. Zal voortaan wel eerst hier checken voordat ik wat koop. Thanks voor de tips iig![]()
Je dacht zeker de 'gewone' blazers?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:28 schreef Stansfield het volgende:
Sub zero is ook van frontrunner. De dure versie zeg maar. Mooie schoentjes alleen dacht ik dat je andere bedoelde.
Oh ja Frontrunner gaat ook adicolor verkopen. Alleen weet ik niet precies welke allemaal.
Dat is wel best ongebruikelijk bij refunds maar ik ga het zeker wel proberen.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:34 schreef earthquake het volgende:
[..]
Maar wel eerst je geld vangen voordat je die sneakers terug gaat sturen he!
prachtig...quote:Op maandag 6 maart 2006 19:06 schreef Myster_E het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe Kowalski "sneakers"
De meeste zijn al meer dan een jaar geleden uitgebracht, dus weinig kans dat je ze in een winkel zal vinden. Pas anders eens superstars in de winkel zodat je je maat weet en dan bestel je ze op internet. Ze vallen trouwens ietswat klein uit. Dus als je normaal 8.5 draagt, ga dan voor 9 etc.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:36 schreef tha_dark het volgende:
Wow! Die schoenen van 35th serie van Adidas zijn wel erg vet!
Zou je die ook bij een winkel in NL kunnen bestellen, want ik koop het liefst geen schoenen over het internet omdat ik ze graag eerst wil passen voordat ik ze koop. Heeft iemand een idee of dat mogelijk is?
Dankje, weet jij misschien waar ze nog superstars zouden kunnen hebben?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef berent het volgende:
[..]
De meeste zijn al meer dan een jaar geleden uitgebracht, dus weinig kans dat je ze in een winkel zal vinden. Pas anders eens superstars in de winkel zodat je je maat weet en dan bestel je ze op internet. Ze vallen trouwens ietswat klein uit. Dus als je normaal 8.5 draagt, ga dan voor 9 etc.
Ongebruikelijk? Die gast naait jou... Dus je wil toch wel zekerheid? Straks ben je alles kwijt!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Dat is wel best ongebruikelijk bij refunds maar ik ga het zeker wel proberen.
http://www.adidas.com/campaigns/superstar35/content/index.aspquote:Op maandag 6 maart 2006 22:53 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dankje, weet jij misschien waar ze nog superstars zouden kunnen hebben?
Ok, ik zie alleen dat er geen official store is in NL die #34 Graphic verkoopt maar ik ga dit weekend naar Eindhoven dus dan zal ik daar wel eens rondkijken.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:16 schreef berent het volgende:
[..]
http://www.adidas.com/campaigns/superstar35/content/index.asp
De meeste sport/schoenen winkels verkopen wel superstars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |