Frontrunner heeft 3 vestigingen in amsterdam (nieuwedijk en 2x kalverstraat) daar moet die van jou toch bij zitten. Anders moet je vragen of ze ze nog in Utrecht of Amersfoort hebben. En daar dan even heen gaan. Mocht je in het bezit zijn van een ov natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:44 schreef juss het volgende:
Vandaag ging ik eindelijk de sneakers kopen waarover ik in Toffe patta's deel 2 schreef, waren ze niet in mijn maat! En ze kwamen ook niet meer binnen. Waarschijnlijk morgen een bezoekje brengen aan Amsterdam, als er tijd is, ik wil echt gewoon alleen maar die schoenen en geen andere
. (Nike zoom blazer)
Vandaag naar Amsterdam geweest, eerste winkel, sub zero, bingoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:44 schreef juss het volgende:
Vandaag ging ik eindelijk de sneakers kopen waarover ik in Toffe patta's deel 2 schreef, waren ze niet in mijn maat! En ze kwamen ook niet meer binnen. Waarschijnlijk morgen een bezoekje brengen aan Amsterdam, als er tijd is, ik wil echt gewoon alleen maar die schoenen en geen andere
. (Nike zoom blazer)
Tnxquote:Op zondag 5 maart 2006 18:45 schreef One_conundrum het volgende:
Meer picca's graag. Ziet er wel ok uit maar niet super duidelijk
Geen idee of het dezelfde kleuren zijn. Wel dezelfde schoen iig, zo te zienquote:Op zondag 5 maart 2006 23:48 schreef rattt het volgende:
Vraag me af of:
[afbeelding]
van thnx.nl
hetzelfde zijn als
[afbeelding]
van asos
Zijn die hetzelfde met andere belichting?![]()
Welke maat heb je? Als je ze wilt verkopen zitten op www.leyp.com nog wel wat mensen die ze willen kopen.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:37 schreef DeFlip het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De Tiffs zijn binnen! Erg mooi maar zit toch wel beetje te twijfelen of deze kleur wel wat voor me is. Ik ga ze in iedere geval nog even in de kast houden. Misschien dat ik ze nog ga verkopen oid.
Oooooooohquote:Op maandag 6 maart 2006 12:22 schreef blieblie het volgende:
Dees zijn ook gaaf. Al moet je daar vrouw voor zijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |