Die heb ik ook nu.quote:Op zondag 17 december 2006 21:23 schreef Fezie het volgende:
Ikzelf heb zwarte Lacoste Carnaby Retro sneakers, zijn er nogal cheap uit voor Lacoste maar ben wel fan gewoon een basic sneaker, hou ook erg van dat krokodilletje.
Leuke actie, alleen een beetje jammer dat ik de Nike SB Paul Rodriguez Cream Brown vorige week heb gekocht.quote:Op maandag 18 december 2006 12:31 schreef floydvisser het volgende:
einde jaars aanbiedingen op outlawz.nl
diverse laatste maatjes sb's rond de 60 euro
en andere skateschoenen vanaf 50 euro..![]()
http://www.outlawz.nl/shop.asp?id=10
is de laatste maat, volgende keer ff laten weten als je wat besteld.. maak ik het een beetje goed met jequote:Op maandag 18 december 2006 15:19 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Leuke actie, alleen een beetje jammer dat ik de Nike SB Paul Rodriguez Cream Brown vorige week heb gekocht.![]()
Haha is cool man.quote:Op maandag 18 december 2006 15:34 schreef floydvisser het volgende:
[..]
is de laatste maat, volgende keer ff laten weten als je wat besteld.. maak ik het een beetje goed met je
quote:Op maandag 18 december 2006 15:14 schreef floydvisser het volgende:
henk is helderziend?
is dat op onze sitequote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef ikJur het volgende:
nice foutmelding
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14'
[MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-5.0.17-nt]You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '/b>' at line 1
/shop.asp, line 437
een eerlijke verkoper, koester datquote:Op maandag 18 december 2006 16:46 schreef floydvisser het volgende:
dan lieg ik... dus laat ik dat maar niet doen
de grijze is er wel in 11
who cares, m'n vriendin? kom nou... (edit: ik las meer stinky ofzoquote:Op maandag 18 december 2006 17:01 schreef floydvisser het volgende:
de meest comfortable schoen ever!
en minder stinky!![]()
US11 is toch EU45?quote:Op maandag 18 december 2006 16:36 schreef ikJur het volgende:
ik kijk nu in mijn schoen das een us 11 euro 44 die is te klein dus.
[afbeelding]
deze vind ik ook vet. zeg me asjeblieft dat ze wat groter vallen
Hoewel ik niet graag het gras voor Floyd's voeten wegmaai zou ik die windbreaker even in het echt bekijken voordat ik dat bedrag er voor neer zou leggen. Mijn Nike SB windbreaker (die bij de Brian Anderson/Camo Dunk highs hoort) had ik gelukkig voor een zeer klein bedragje, want het bedrag dat Nike als adviesprijs heeft gezet vind ik er echt te veel voor.quote:Op maandag 18 december 2006 23:11 schreef FB-aight het volgende:
vette windbreaker trouwens! ook nog 's waterdicht.. hij doet me goed
ik heb 'm al.. en de prijs tja... dat maakt me niet zoveel uitquote:Op maandag 18 december 2006 23:30 schreef thaWarhead het volgende:
@ IkJur: Welk merk is je schoen?
[..]
Hoewel ik niet graag het gras voor Floyd's voeten wegmaai zou ik die windbreaker even in het echt bekijken voordat ik dat bedrag er voor neer zou leggen. Mijn Nike SB windbreaker (die bij de Brian Anderson/Camo Dunk highs hoort) had ik gelukkig voor een zeer klein bedragje, want het bedrag dat Nike als adviesprijs heeft gezet vind ik er echt te veel voor.
@Chripshop: Echt een van de mindere LeBrons, vind het een slap aftreksel van de Foamposite.
Vind het wel meevallen, ze hebben ook wel wat weg van de huarache 2004 model vind ik. Die LeBrons zou ik op straat niet dragen maar kan me voorstellen dat ze gigantisch lekker zitten tijdens het ballen. Vond de 20-20 ook erg tof.quote:Op maandag 18 december 2006 23:30 schreef thaWarhead het volgende:
@ IkJur: Welk merk is je schoen?
[..]
Hoewel ik niet graag het gras voor Floyd's voeten wegmaai zou ik die windbreaker even in het echt bekijken voordat ik dat bedrag er voor neer zou leggen. Mijn Nike SB windbreaker (die bij de Brian Anderson/Camo Dunk highs hoort) had ik gelukkig voor een zeer klein bedragje, want het bedrag dat Nike als adviesprijs heeft gezet vind ik er echt te veel voor.
@Chripshop: Echt een van de mindere LeBrons, vind het een slap aftreksel van de Foamposite.
Koop gewoon AF1quote:Op maandag 18 december 2006 23:27 schreef zquing het volgende:
ik wil deze mischien halen
[afbeelding]
ze zijn alleen zo duur....... 300us$ voor een paar schoenen gaat me toch iets te ver. Maar ik wil zo graag een paar BAPE's hebben![]()
![]()
Ja maar die draagt Pharrel nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |