Hoe vallen die dunks eigenlijk groot klein, breed smal? Want ik heb van die nike sprint sister (wit met goud) van dat vrouwenmodel heb ik maat US 10, zou dat niet overeenkomen met maat 8.5 van die jij hebtquote:
op een of andere manier zitten echt overal waar ik kijk naar hawaiis die zakjes zoals aan de jouwe...quote:Op donderdag 14 december 2006 18:23 schreef Bananenman het volgende:
Nou, heb contact gehad met diverse NSB mods, en ze zeggen allemaal dat de Hawaiis legit zijn. Heb gedetailleerde foto's gestuurd van inside tag etc. en het ziet er allemaal perfect uit. Enige rare is de lacebag dus, daar is wel iets raars mee aan de hand, maar goed, dat maakt voor de schoenen verder niet uit. Lacebag is misschien nog later toegevoegd ofzoiets, denken zij.
tja, dunks vallen redelijk breed in vergelijking met bijvoorbeeld Stabs.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:55 schreef Loekje het volgende:
[..]
Hoe vallen die dunks eigenlijk groot klein, breed smal? Want ik heb van die nike sprint sister (wit met goud) van dat vrouwenmodel heb ik maat US 10, zou dat niet overeenkomen met maat 8.5 van die jij hebt, aangezien dat een mannenmaat is...toch?
Hmmm nahja ik ga wel gewoon naar de winkel, pas daar een nike dunk in de goede maat en kan daar wel wat uit afleiden denk ik, maar toch bedankt!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
tja, dunks vallen redelijk breed in vergelijking met bijvoorbeeld Stabs.
Heb ze ook maar gekrege ;xquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:38 schreef thaWarhead het volgende:
Persoonlijk loop ik liever op blote voeten dan op Nike 6.0, al is dat nog het minst erge paar dat ze hebben.
Ik vind ze allebei ongeveer even mooi, en zit dus in dubio. Daarom vraag ik wat anderen eraan vinden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:20 schreef thaWarhead het volgende:
Kopen wat je zelf leuk vind, of kleedt je mama je ook nog elke ochtend aan?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Koop de groene, de blauwe scoor ik volgende week al. En anders zijn ze op
Op deze foto staan ze met witte veters, ziet er netjes uit. Argh, had ik maar meer geld, kocht ik ze gewoon beide.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:05 schreef floydvisser het volgende:
als je de witte veters in de groene doet zien ze er een stuk frisser uit als met de zwarte!
maar die andere zijn ook wel dik!
Damn, dat probleem wil ik ook. Heb een flinke lijst van schoenen die ik nog graag wil (en die nog gewoon in de winkel liggen ook) maar al mn geld van deze en volgende maand gaat op aan 2 speciale paartjes.quote:Op zondag 17 december 2006 16:48 schreef stefmans het volgende:
Ik moet binnenkort ook weer nieuwe schoenen maar ik weet nog niet welke![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |