Serieus, verkoopt Left geen Nike's meer? Ze hadden ze eerst wel toch? En ik zie Fred altijd positieve dingen posten over shit die Nike voor oa The Yard doet... Mmm, ze staan niet meer op de storelocator ook. OVerigens verkocht Joey's (RIP) in Arnhem ook SB's, ook een Left winkel. Ik weet wel dat E-Zone/Joey's/Antilope een van de eerste Nike dealers in NL waren (net als veel Hardcore winkels overigens, vraag me af wat daar mis is gegaan). Left heeft overigens wel vaker van zulke acties. Zeiken op Hardcore dat oa DC en Independent kleding bij de Large te krijgen zijn terwijl Etnies en Osiris bij London Mode (wat een foute toko is dat) liggen, en volgens mij heb ik Etnies en Es ook wel bij Britain gespot.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom verkopen die pannenkoeken van Left in Rotterdam geen Nike SB maar hun dochter winkels e-zone en antilope wel? Lekker hypocriet, zeggen dat je de scene steunt en geen merken wilt verkopen die zich naar binnen 'kopen' maar ondertussen wel in je dochterwinkels Nike verkopen :[w.
Heb je ook maat45 (US11) High Dunks die je voor mij kan regelen?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:14 schreef floydvisser het volgende:
[..]
welke maat had je ook al weer?
jordan pack low
boca's vapor's blackpack, lunars, high hair, crimsons, eire dunks...
sommige carharts na ja... genoeg!
de hawaii's zijn nu op.![]()
Ja vertel mij wat, af en toe heeft lijfstijl in Rotterdam weleens wat liggen Hier en daar een model maar thats it. Left had in hun oude winkel ook zo'n sticker op het raam van NikeSB met zo'n streep erdoor en iets erbij dat ze alleen echte shit verkopen enzo, makes you wonderquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Serieus, verkoopt Left geen Nike's meer? Ze hadden ze eerst wel toch? En ik zie Fred altijd positieve dingen posten over shit die Nike voor oa The Yard doet... Mmm, ze staan niet meer op de storelocator ook. OVerigens verkocht Joey's (RIP) in Arnhem ook SB's, ook een Left winkel. Ik weet wel dat E-Zone/Joey's/Antilope een van de eerste Nike dealers in NL waren (net als veel Hardcore winkels overigens, vraag me af wat daar mis is gegaan). Left heeft overigens wel vaker van zulke acties. Zeiken op Hardcore dat oa DC en Independent kleding bij de Large te krijgen zijn terwijl Etnies en Osiris bij London Mode (wat een foute toko is dat) liggen, en volgens mij heb ik Etnies en Es ook wel bij Britain gespot.
Maar Rotterdam heeft dus geen enkele SB dealer? Vage handel.
DELLLLLLLUFT!!!! wel!!!!!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Serieus, verkoopt Left geen Nike's meer? Ze hadden ze eerst wel toch? En ik zie Fred altijd positieve dingen posten over shit die Nike voor oa The Yard doet... Mmm, ze staan niet meer op de storelocator ook. OVerigens verkocht Joey's (RIP) in Arnhem ook SB's, ook een Left winkel. Ik weet wel dat E-Zone/Joey's/Antilope een van de eerste Nike dealers in NL waren (net als veel Hardcore winkels overigens, vraag me af wat daar mis is gegaan). Left heeft overigens wel vaker van zulke acties. Zeiken op Hardcore dat oa DC en Independent kleding bij de Large te krijgen zijn terwijl Etnies en Osiris bij London Mode (wat een foute toko is dat) liggen, en volgens mij heb ik Etnies en Es ook wel bij Britain gespot.
welke zoek je? stuur anders ff een mailtje..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:34 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Heb je ook maat45 (US11) High Dunks die je voor mij kan regelen?
miesjleft en nicoHC waren vroeger goede vrienden...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:31 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Serieus? Ik was een paar weken geleden nog bij Tom's en daar kwam weer een grote Soletech doos met Left erop binnen. Is het rapen van prijzen de reden geweest dat Hardcore nu zonder Nikes zit?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef floydvisser het volgende:
btw, left is geen distributeur meer van soletech...![]()
klopt!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Serieus? Ik was een paar weken geleden nog bij Tom's en daar kwam weer een grote Soletech doos met Left erop binnen. Is het rapen van prijzen de reden geweest dat Hardcore nu zonder Nikes zit?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:37 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja.
Weet iemand mischien wanneer en waar ik de transparant/blauwe AF1's kan kopen in nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |