abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:28:01 #2
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_38716766
hebben jullie een foefje of progje om te zien wanneer de topic's vol zijn?

Je bent altijd zooooooo scherp schatje
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_38716821
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom verkopen die pannenkoeken van Left in Rotterdam geen Nike SB maar hun dochter winkels e-zone en antilope wel? Lekker hypocriet, zeggen dat je de scene steunt en geen merken wilt verkopen die zich naar binnen 'kopen' maar ondertussen wel in je dochterwinkels Nike verkopen :[w.
Serieus, verkoopt Left geen Nike's meer? Ze hadden ze eerst wel toch? En ik zie Fred altijd positieve dingen posten over shit die Nike voor oa The Yard doet... Mmm, ze staan niet meer op de storelocator ook. OVerigens verkocht Joey's (RIP) in Arnhem ook SB's, ook een Left winkel. Ik weet wel dat E-Zone/Joey's/Antilope een van de eerste Nike dealers in NL waren (net als veel Hardcore winkels overigens, vraag me af wat daar mis is gegaan). Left heeft overigens wel vaker van zulke acties. Zeiken op Hardcore dat oa DC en Independent kleding bij de Large te krijgen zijn terwijl Etnies en Osiris bij London Mode (wat een foute toko is dat) liggen, en volgens mij heb ik Etnies en Es ook wel bij Britain gespot.

Maar Rotterdam heeft dus geen enkele SB dealer? Vage handel.
pi_38716893
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:14 schreef floydvisser het volgende:

[..]

welke maat had je ook al weer?
jordan pack low
boca's vapor's blackpack, lunars, high hair, crimsons, eire dunks...
sommige carharts na ja... genoeg!
de hawaii's zijn nu op.
Heb je ook maat45 (US11) High Dunks die je voor mij kan regelen?
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:05:41 #5
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38719193
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:31 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Serieus, verkoopt Left geen Nike's meer? Ze hadden ze eerst wel toch? En ik zie Fred altijd positieve dingen posten over shit die Nike voor oa The Yard doet... Mmm, ze staan niet meer op de storelocator ook. OVerigens verkocht Joey's (RIP) in Arnhem ook SB's, ook een Left winkel. Ik weet wel dat E-Zone/Joey's/Antilope een van de eerste Nike dealers in NL waren (net als veel Hardcore winkels overigens, vraag me af wat daar mis is gegaan). Left heeft overigens wel vaker van zulke acties. Zeiken op Hardcore dat oa DC en Independent kleding bij de Large te krijgen zijn terwijl Etnies en Osiris bij London Mode (wat een foute toko is dat) liggen, en volgens mij heb ik Etnies en Es ook wel bij Britain gespot.

Ja vertel mij wat, af en toe heeft lijfstijl in Rotterdam weleens wat liggen Hier en daar een model maar thats it. Left had in hun oude winkel ook zo'n sticker op het raam van NikeSB met zo'n streep erdoor en iets erbij dat ze alleen echte shit verkopen enzo, makes you wonder

e-zone heeft ze niet meer in 8,5 of 9 alleen in 6 of 8
pi_38719480
quote:

[..]

DELLLLLLLUFT!!!! wel!!!!!!

Klopt, er is geen enkele sb dealer in rotterdam... geen van de leftwinkels heeft in het begin nike sb tjes gehad, antilope en ezone hebben ze ook nog niet zo lang...
de hardcorewinkels hadden ze 3,5jaar gelden al...true reds, barfs, barca fc's re-supa en url's
maar ja die vroegen toen ik daar nog werkte al 120 euro per paar, ook voor fc's

tja en idd liggen de meeste skatemerken nu bij brittain en al die andere rotzooi wiinkels...
btw, left is geen distributeur meer van soletech...
going no where fast.
www.outlawz.nl nu ook met paypal!!
Nieuwe website voorlopig nog op www.gamesdiscount.nl
pi_38719545
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:34 schreef _SnoepHond het volgende:

[..]

Heb je ook maat45 (US11) High Dunks die je voor mij kan regelen?
welke zoek je? stuur anders ff een mailtje..

lekker weertje!
going no where fast.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:22:48 #8
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38719677
Frisco in Arnhem heeft ze nog liggen en ze laten zsm ff weten of ze ze ook voor me kunnen versturen (aangezien ze dat eigenlijk niet doen).

edit:
maandag komen ze mijn kant op
pi_38719740
quote:

[..]

miesjleft en nicoHC waren vroeger goede vrienden...
ik werkte en kwam vroeger altijd bij hardcore in scheveningen en toen stonden ze daar nog samen in de winkel beetje fout gegaan ruzie gehad.. nu concureren ze op de skatemarkt en maken elkaar al jaren het leven zuur... elkaars domein namen registreren zeiken over dingen echt core skate houden etc..
jammer... vind ze beide best aardig maar zo hoeft het voor mij niet...
going no where fast.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:28:05 #10
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38719809
Kinderachtig
pi_38720771
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:16 schreef floydvisser het volgende:

btw, left is geen distributeur meer van soletech...
Serieus? Ik was een paar weken geleden nog bij Tom's en daar kwam weer een grote Soletech doos met Left erop binnen. Is het rapen van prijzen de reden geweest dat Hardcore nu zonder Nikes zit?
pi_38720867
Ik heb twee weken geleden een paar sneakers uit de adicolor serie gekocht. En ze zijn wel vet.

Alleen is de site van adidas nu down, dus ik kan even geen plaatje posten.

Maar het gaat om BK6, die zwarte van de nyc serie. En BK1 wil ik misschien ook nog kopen.
pi_38721730
Ik ben nog steeds blij met m'n Toy2R Adicolors
pi_38722405
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:11 schreef thaWarhead het volgende:

[..]

Serieus? Ik was een paar weken geleden nog bij Tom's en daar kwam weer een grote Soletech doos met Left erop binnen. Is het rapen van prijzen de reden geweest dat Hardcore nu zonder Nikes zit?
klopt!

per 06-06-2006 niet meer... voororders zijn wel nog geschreven en het najaar komt gewoon...
soletech heeft nu een eigenhoofdkantoor in nl...

Hardcore wilde volgens mij de hele distibutie doen voor nike of anders helemaal niet...en dan natuurlijk alleen leveren aan winkels die hun wilde leveren..
maar ja nike ging later liever voor de onafhanklijke winkels... betere keuze!
going no where fast.
pi_38722487
Hehe true, Nike doet de distributie nu toch gewoon zelf?

Toch blijf ik het echt bizar vinden dat vrijwel elke plaats met een skatewinkel tegenwoordig Nikes verkoopt en Rotterdam niet. Nou ja, daat schopt iig weer wat klanten jouw kant op.
pi_38722662
inderdaad!
nike doet het idd zelf...
going no where fast.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:57:51 #17
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38723017
Nike heeft dan weer wel een nikestore in Rotterdam
pi_38724548
Maar daar verkopen ze toch alleen maar 'gewone' dingen? Geen whitelabel of quickstrike spul toch?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:05:30 #19
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38724586
Precies, daarom de
pi_38731676
Mijn volgende sneakers worden wat limited edition Lakai's denk ik, Carrol 4 Skatefairy's of Rob Welsh of Blueprint Telford's. Heb een connectie in de States waar ik ze voor shopmedewerkersprijs kan krijgen. In NL zijn ze 100 euro, ik kan ze voor 65-70 dollar inc krijgen. Voor dat geld kan ik het eigenlijk niet laten vind ik.
pi_38739195
Bleiblei: waar heb jij die Crooked Tongues gehaald? En zijn die daar nog te krijgen in maat 8.5/9?
pi_38739883
Ik heb al 5 paar achter elkaar Quickies gehaald. Deze sneakers zitten zo fijn. Je krijgt er geen zweetvoeten in met heel warm weer. Ideaal.
pi_38743690
Stash P-Rods zijn uit in Japan. Wanneer komen ze hierheen, al wat gehoord Floyd?
pi_38744394
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:37 schreef _SnoepHond het volgende:
Ja.
Weet iemand mischien wanneer en waar ik de transparant/blauwe AF1's kan kopen in nederland?
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
pi_38744539
Probeer de standaard quick/hyperstrike sneakerzaken als Patta, Concrete, Seventyfive, Lijfstijl, 90 Square Meters etc. Ze zijn al uit als het goed is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')