quote:
Stussy's zijn wel ok maar schijnen smerigheid aan te trekken als een magneet, plus moeilijk schoon te maken ook. Ik heb Shy Pinks op mn lijstje staan nu.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:07 schreef fretclick het volgende:
toch maar even een paar nike dunk stussy's besteld op boardlords, nu kan ik tenminste geen spijt krijgen dat ik ze niet heb besteld als ze op zijn
je zult maar naar buiten moetenquote:Op maandag 29 mei 2006 00:23 schreef IareWeasel het volgende:
ik zag de volgende schoenen in vorige topic. Iemand een idee waar die (online) te krijgen zijn?
[afbeelding]
geen probleem heb nog wel een paar paartjes witte veters liggen hier...quote:Op maandag 29 mei 2006 09:39 schreef fretclick het volgende:
ik wil witte veters in die stussy's stoppen. roze is net iets teveel van het goede, en de bruine veters zijn niet om aan te zien imo hehe.
als je die dan even apart zou willen leggen of iets dergelijks, dan kom ik ze vrijdagavond ophalen.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:41 schreef floydvisser het volgende:
[..]
geen probleem heb nog wel een paar paartjes witte veters liggen hier...![]()
een hoop skatewinkels hebben wel veters maar net niet zo dik... sneakerwinkels heb ik ze nog nooit gezien.. maar ja... de winkels van de hardcore kliek hebben meestal wel veel veters.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:45 schreef Stansfield het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar gele veters zou je die ook gewoon in verschillende sneaker/skate winkels kunnen kopen?? Delft is een beetje ver.
natuurlijk zijn gewoon sb veters... zijn tot 8 uur open de rest van de koop avond benne we in de kroeg!-komt voor de bakker!quote:Op maandag 29 mei 2006 09:46 schreef fretclick het volgende:
[..]
als je die dan even apart zou willen leggen of iets dergelijks, dan kom ik ze vrijdagavond ophalen.
het zijn wel ronde veters hè? niet van die platte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |