Was ook nog niet van plan gelijk te gaan maar ben wel benieuwd. In juni komt toch ook die blend store naar amsterdam?? ook wel benieuwd hoe die is. Daar hadden ze ook wel wat sneakers geloof ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:10 schreef fretclick het volgende:
spuistraat
maar gaat pas volgende week zaterdag open
Die liggen ook bij patta maar dan voor 120 euro geloof ik. Bij kickz.com kun je ze kopen voor 90 euro zonder verzendkosten. Heb er ook over nagedacht alleen had toen al weer andere gekocht. En ik vind dat middestuk niet zo mooi wat om de swoosh zit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:18 schreef floydvisser het volgende:
zag deze in den haag, moet er nog ff overna denken maar ze zagen er erg goed uit!
[afbeelding]
snakeskin ostrich en demin![]()
Vind de wit-paarse Mita's persoonlijk iets vetter.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 11:18 schreef floydvisser het volgende:
zag deze in den haag, moet er nog ff overna denken maar ze zagen er erg goed uit!
[afbeelding]
snakeskin ostrich en demin![]()
die hadden ze daar ook nog, maar t viel me op dat de grijze in het echt vetter waren als ik had verwacht...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:59 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Vind de wit-paarse Mita's persoonlijk iets vetter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |