net een foute link maar op ebay zijn ze best goed te krijgen...quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:04 schreef berent het volgende:
Kunnen DeLa Soul Highs ook nog worden besteld, in maat 8/8,5?
Ik vond ze eerst echt spuuglelijk maar tegenwoordig ben ik helemaal verliefd op die schoen.
Als die prijs ex verzendkosten is moet je even bij Trust Nobody (Barcelona) kijken. Ze hadden ze dacht ik een tijdje geleden ook nog bij de E-Zone, moet je ff bellen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand (Floyd?) enig idee waar ik Nike SB Hawaii kan vinden voor max. ¤99,- in sz 9 of 8.5? De laatste @ boardlords.nl was gisteren uitverkocht en ik wilde m net vandaag aanschaffen. En ebay staat vol met te dure fakes. Mn mail staat in mn profiel
(over ebay gesproken, hebben jullie weleens importbelasting van de douane moeten betalen?)
Dat heb ik ook vaak bij sb releases. Als ze net in de winkel liggen en ze vaak nog makkelijk te koop zijn in verschillende maten vind ik ze niks en wanneer ze niet meer te koop zijn vind ik ze ineens te gruwlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:04 schreef berent het volgende:
Kunnen DeLa Soul Highs ook nog worden besteld, in maat 8/8,5?
Ik vond ze eerst echt spuuglelijk maar tegenwoordig ben ik helemaal verliefd op die schoen.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:24 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Ik probeer de meeste dubbel te krijgen maar dat gaat niet altijd ... maar idd hoe meer verschillende schoenen des te langer ze schoon en netjes blijven!
[..]
ik zal eens checken voor je... je hoor het nog van me![]()
Gozâh, jah toch, je zou nog eens nodig hebben op een volleybaltoernooi of zo?quote:Op donderdag 8 juni 2006 12:19 schreef thaWarhead het volgende:
Ik ben altijd blut als de dope schoenen uitkomen, daarom laat ik ze altijd liggen.
Bij de meeste skate shops kun je ze wel kopen. Bij independent outlet liggen ze in een bakje op de kassa.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:48 schreef _SnoepHond het volgende:
En weet iemand waar ik SB laces kan kopen? Ik zoek witte en paarse maar ik kan ze nergens vinden
Vijzelstraat in Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:15 schreef _SnoepHond het volgende:
Bij de E-zone in utrecht (die wel gewoon SB's verkoopt) hadde ze geen SB lacesWaar zit die Independent?
Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:57 schreef Daklem het volgende:
mijn nieuwe sneakertjes. Ik ben er heel blij mee en vind ze vet
[afbeelding]
gelukkig maar, anders liep iedereen in deze vette sneakersquote:
ze zaten als gegoten! ik wist direct, dit gaan ze wordenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:34 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb ook een paar vallsports. Echt mooi spoel leer. Mijne zijn wit met blauwe streep.
die zijn ook vetjesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:44 schreef Stansfield het volgende:
[afbeelding]
Zo zien de mijne eruit. Zitten idd heerlijk.
tja... iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom verkopen die pannenkoeken van Left in Rotterdam geen Nike SB maar hun dochter winkels e-zone en antilope wel? Lekker hypocriet, zeggen dat je de scene steunt en geen merken wilt verkopen die zich naar binnen 'kopen' maar ondertussen wel in je dochterwinkels Nike verkopen :[w.
welke maat had je ook al weer?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:51 schreef fretclick het volgende:
floyd, aan welke lage dunk sb's kan jij nog komen?
Die zitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:08 schreef Daklem het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders liep iedereen in deze vette sneakers![]()
Serieus, verkoopt Left geen Nike's meer? Ze hadden ze eerst wel toch? En ik zie Fred altijd positieve dingen posten over shit die Nike voor oa The Yard doet... Mmm, ze staan niet meer op de storelocator ook. OVerigens verkocht Joey's (RIP) in Arnhem ook SB's, ook een Left winkel. Ik weet wel dat E-Zone/Joey's/Antilope een van de eerste Nike dealers in NL waren (net als veel Hardcore winkels overigens, vraag me af wat daar mis is gegaan). Left heeft overigens wel vaker van zulke acties. Zeiken op Hardcore dat oa DC en Independent kleding bij de Large te krijgen zijn terwijl Etnies en Osiris bij London Mode (wat een foute toko is dat) liggen, en volgens mij heb ik Etnies en Es ook wel bij Britain gespot.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom verkopen die pannenkoeken van Left in Rotterdam geen Nike SB maar hun dochter winkels e-zone en antilope wel? Lekker hypocriet, zeggen dat je de scene steunt en geen merken wilt verkopen die zich naar binnen 'kopen' maar ondertussen wel in je dochterwinkels Nike verkopen :[w.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |