Waar verkopen ze die nog meer? Ik wil ze zo gaan halen ook.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:06 schreef Joncho het volgende:
M'n Onitsuka's zijn nu na een jaartje helemaal op, heb net nieuwe Adidas Superstars bij Foot Locker besteld, omdat ze ze niet in mijn zeilboot maat 45 op voorraad hadden.
[afbeelding]
Die zijn footlocker only. Dus alleen bij de footlocker.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:06 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Waar verkopen ze die nog meer? Ik wil ze zo gaan halen ook.
thanks. Is de sub-zero een beetje makkelijk te vinden?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die heb ik, liggen idd bij de subzero in amsterdam en utrecht. Voor 120 euro.
Ga je naar Utrecht of Amsterdam?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:43 schreef fretclick het volgende:
[..]
thanks. Is de sub-zero een beetje makkelijk te vinden?
Hmm dank je. Ze waren op hier in Nijmegen, maar donderdag kwam er een nieuwe zending als 't goed is. Weet je misschien wat ze ongeveer kosten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die zijn footlocker only. Dus alleen bij de footlocker.
Volgens mij 89 maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:49 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Hmm dank je. Ze waren op hier in Nijmegen, maar donderdag kwam er een nieuwe zending als 't goed is. Weet je misschien wat ze ongeveer kosten?
Vrij eenvoudig. Wanneer je hoog cathrijnen uit komt lopen loop je de lange elizabeth straat in. Waar ook de frontrunner zit. Dan ga je richting het "pleintje" bij de siebel, etos, prosport en febo. Daar waar altijd super veel van die goede doel schooiers staan. En dan ga je de bakkersstraat in. Dat is tussen de siebel en prosport en dan zit die aan de rechterkant na de coach. Moet lukken lijkt me.quote:
shoxquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:18 schreef One_conundrum het volgende:
Wel vette nikes!
Strak wit, maar ook weer modern door dat air gedoe
Je kan wel een klacht indienen en een negatieve feed-back op die user geven, maar je krijgt je geld echt niet terug(en schoen hou je dus). Eigen risico.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Win je een stel Stussy dunks op ebay, krijg je achteraf te horen dat die pikkentrekker niet naar west-europa verzend.
Beter van wel.
Ik heb trouwens nog een paar Hawaii's op het oog, maar stel, deze blijken nep als je ze ontvangen hebt, kan je dan ebay laten weten dat ie neppe zooi verkoopt zodat ie eraf gekicked wordt? En kan je de schoen dan gewoon houden?
Ja, dat is gewoon stukje eigen risico. Kans hou je altijd natuurlijk, je hebt van die eikels.......quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Weet ik, ging me meer om het stel-dat-je-genaaid-wordt-achteraf
Zien er goed uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:21 schreef _SnoepHond het volgende:
Deze kreeg ik vandaag binnen:
[afbeelding]
Bullshit.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:23 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Je kan wel een klacht indienen en een negatieve feed-back op die user geven, maar je krijgt je geld echt niet terug(en schoen hou je dus). Eigen risico.
Gewoon kijken of die verkoper vaker zulke spullen verkoopt en wat voor feed back andere users hem/haar gegeven hebben.
Ja maar dan heb je het product niet ontvangen. Als je het wel ontvangt, maar blijkt nep te zijn zullen ze dat niet doen hoor(lijkt me).quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:54 schreef seto het volgende:
[..]
Bullshit.
Als je via Paypal betaalt kan je je geld echt wel terug krijgen.
Heb het ook een keer gehad met een SNES die ik gekocht had, verkoper reageerde maand lang niet, gereport aan Paypal en kreeg tijdje later gewoon het geld teruggestort.
Dan ben je proper fuckedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:43 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon stukje eigen risico. Kans hou je altijd natuurlijk, je hebt van die eikels.......
Ja hallo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:41 schreef Scandalous het volgende:
Modus ik heb Nikes gekochtik kan geen plaatje vinden maar het zijn iig witte hoge air force met gouden swoosh.
eenmalig dat wel, ik blijf adidas trouw![]()
Ja! Maar je moet ze aan zien hequote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja hallo.. Pics.
.
-deze toevallig?.
[afbeelding]
Nu heb ik ze nog niet.. maar als ik ze heb...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:34 schreef Erasmusch het volgende:
Loop je daar nou ook mee over straat?
Kon ook dat 'jullie verzamelaars' ze in de doos laten ofzoquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:44 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Nu heb ik ze nog niet.. maar als ik ze heb...![]()
en tja waar moet ik er anders mee lopen![]()
Bij de gemiddelde winkels sportschoenen/sneakers verkopen hebben ze meestal ook wel tuscany's, alleen heb ik die combinatie nog nooit gezien.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:53 schreef Outside_lines het volgende:
Eindelijk de schoenen gevonden die ik zocht op internet, nu wil ik ze nog graag passen. Kent iemand een winkel waar ze misschien de volgende adidas tuscany schoenen hebben?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben al een beetje door rotterdam centrum gebanjerd (vanaf het station via de lijnbaan naar station blaak) maar heb geen enkele winkel gevonden die ze verkoopt .... tips zou ik zeer waarderen.
helaas is de verleiding is nagenoeg altijd te groot...quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Kon ook dat 'jullie verzamelaars' ze in de doos laten ofzo![]()
Das toch ook zonde? De schoenen niet gebruiken waar ze bedoeld voor zijn?quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:05 schreef floydvisser het volgende:
[..]
helaas is de verleiding is nagenoeg altijd te groot...![]()
http://www.head-phones.nl/?page=2&id=34quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand (Floyd?) enig idee waar ik Nike SB Hawaii kan vinden voor max. ¤99,- in sz 9 of 8.5? De laatste @ boardlords.nl was gisteren uitverkocht en ik wilde m net vandaag aanschaffen. En ebay staat vol met te dure fakes. Mn mail staat in mn profiel
(over ebay gesproken, hebben jullie weleens importbelasting van de douane moeten betalen?)
Ik probeer de meeste dubbel te krijgen maar dat gaat niet altijd ... maar idd hoe meer verschillende schoenen des te langer ze schoon en netjes blijven!quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das toch ook zonde? De schoenen niet gebruiken waar ze bedoeld voor zijn?
Voordeel van sneakers sparen is dat je heeeel veel af kan wisselen zodat ze heeeel lang netjes blijven.
ik zal eens checken voor je... je hoor het nog van mequote:Op woensdag 7 juni 2006 23:46 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand (Floyd?) enig idee waar ik Nike SB Hawaii kan vinden voor max. ¤99,- in sz 9 of 8.5? De laatste @ boardlords.nl was gisteren uitverkocht en ik wilde m net vandaag aanschaffen. En ebay staat vol met te dure fakes. Mn mail staat in mn profiel
(over ebay gesproken, hebben jullie weleens importbelasting van de douane moeten betalen?)
bitchquote:Op donderdag 8 juni 2006 09:31 schreef floydvisser het volgende:
![]()
Slam city dunks zijn helemaal op! tijd niet aangehad... zo 's ff zoeken!
![]()
Van je eigen site:quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:27 schreef fretclick het volgende:
Kan jij zoiets makkelijk checken floyd? Want ik ben nog steeds op zoek naar Slam City's in 10,5. Ik moest toen ze uit waren een keuze maken, of slam city's of amsterdam maxxies + puma's..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |