Ach, even een handje schudden, babbeltje doen, gezelligheid enzo. Plus ik heb een schurfthekel aan wachten op bestellingen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:59 schreef _petjan het volgende:
[..]
4 uur?Je weet dat ze versturen he?
![]()
de rest zie je bijna niet... volgens mij werkt die camo iets te goed!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:15 schreef jovink het volgende:
goedzo floyd dat is de instellingmet zulke schoenen mag het ook wel opvallen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef Nashje het volgende:
Heeft iemand een site waar zowat alle Adidas Forest Hills op staan?
Zelfs in de Adidas shop aan de Leidsestraat in Amsterdam hebben ze die helemaal witte niet. Of weet iemand een winkel waar je die wel kunt halen?
Deze:
De Taxi Dunks bedoel je denk ik? Voor zover ik weet volgende maand.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:59 schreef Bananenman het volgende:
Wanneer komen die Taxi SB's uit, en komen ze naar Europa? Weet iemand dat?
Ze zijn gewoon niet in Nederland te koop?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:37 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik heb ze ook bij de adidas store in bataviastad gekocht. Voor 45 euro.
Anti/Lope, schoolstraatquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:20 schreef Setambre het volgende:
Weet iemand een adresje voor Camo Dunks in de buurt van Den Haag?
Thanks!quote:
Daar gaat het niet om. Ik heb Forest Hills (wel een andere kleur) pasgeleden al aangepast maar niet gekocht, maar nu wil ik ze m'n broer laten meenemen uit Amsterdam. Die woont er namelijk en komt dit weekend naar huis.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:10 schreef thaWarhead het volgende:
Beetje reizen voor toffe schoenen kan geen wkaad toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |