quote:Op maandag 25 september 2006 18:08 schreef floydvisser het volgende:
yep kaspar
foto 1
foto2
oude fotootjes van mijn collectie... een aantal staan er niet bij... helaas geen pigeons of city series..
maar ja ben net bezig!
was echt fokk'n druk met email... schrok me de tyfus vanmorgen!quote:Op maandag 25 september 2006 18:19 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd dat komt door mij en mijn posts vol pics
Zal het nu ff wat rustiger aan doen.
Verdomme ligt de geheel mail server er weer uit, heb je mij nog teruggemaild floyd of doe je het morgen door alle drukte en kan ik rustig wachten tot de mail server en eigenlijk de gehele host weer up is?
Anders zet ik er vaart achter![]()
Verkoop je trouwens nog steeds uit je eigen collectie?
Tja, het is gewoon gebaseerd op de Bic pennen. Niet alles hoeft super over de top te zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 17:38 schreef Cloud_SB het volgende:
BIC Dunks:
[afbeelding]
Ik weet het niet hoor, om hier nou een speciale naam aan te geven, zelfs me oma kan nog leukere colourways bedenken.
Shimizu's ook toch?quote:Op maandag 25 september 2006 18:32 schreef floydvisser het volgende:
helaas nog niet goedkoper...
alleen de bruine...die hebbie al
en de obsidian whites zijn nu goedkoper
Tja, ik 8,5quote:Op maandag 25 september 2006 18:22 schreef floydvisser het volgende:
[..]
was echt fokk'n druk met email... schrok me de tyfus vanmorgen!
stuur em nu nog eens.. sta je bovenaan!
wilde niet nogmaals posten dus edit deze ff...
heb sommige paren dubbel uit me collectie en enkele kunnen weg maar kreeg op me kop van mijn vriendin..
henk... als je dat doet wat je hieronder wil doen vraag eerst naar de schoenmaat....ik heb 11.5
heb een paar b grade heinekens om te slopen en een paar verse og unitsquote:Op maandag 25 september 2006 18:44 schreef Setambre het volgende:
Damn Floyd mooie collectie
Loop je nou uber speciale zoals die Heineken?
Ik heb tiffs in maat 8.5, heb je 3x aan gehad. Maar ik ben altijd doodsbenauwd als ik ze aan heb dat er iets met ze gaat gebeuren. Heb je misschien iets leuks om ze voor te ruilen?quote:Op maandag 25 september 2006 18:22 schreef HenkBenzinetank het volgende:
zou nog steeds een moord doen voro tiffs though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |