NICEEquote:Op donderdag 21 september 2006 18:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
v0.1 na 5min photoshoppen.
Jezus!quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:28 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de geinteresseerden: Michael Lau Woodgrain SB's hebben een verwachte verkoopprijs van rond de 260 dollar.
Daar hebben beide schoenen dat paarse, maar het was toch bij 1 schoen wit en bij de andere paars?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:04 schreef thaWarhead het volgende:
Er staat Dontrelle Willis op de doos, dus dat is logisch. Maar Nike heeft een fout gemaakt of een beetje dom gerushed ofzo, maar dit is dus de echte:
[afbeelding]
Oh en om even te pesten, check de zool van de Dia De Los Muertos:
[afbeelding]
11 is helemaal niet zo groot!quote:Op zondag 24 september 2006 21:37 schreef Cloud_SB het volgende:
Ja ze staan heel soms wel is op Ebay helaas nooit in mijn maat.
Ik wil verdomme een sample maatje hebben i.p.v die verrot grote maat 11.
hee cloud_sb! welkom!quote:Op maandag 25 september 2006 08:23 schreef Cloud_SB het volgende:
Seto, voor normale kicks niet nee maar wil je wat exclusiever gaan moet je er vaak erg vroeg bijzijn.
Anders verschijnen er vaak enkel nog maatjes als 9 en 10 op Ebay.
Heb wel Tweeds in 11 gevonden maar heb natuurlijk weer geen geld verdomme haha
wes55, valt mee ze schijnen bij een groot deel van de sb dealers in nederland nog wel te staan regelmatig. Ik heb floyd ook al gevraagd of hij soms is wil kijken of Nike niet een verloren paartje heeft gevonden.
Over die tiffs, petjan. Weet wel waar je aan begint he...90% zijn fakes en als je ze dan echt hebt moet je ze nog zien te combineren. Echt ontzettend moeilijk aan je voeten.
t is nog vroeg me collega gaat daar zo spoedig mogelijk mee aan de slag, beetje chaos met de nikes..quote:Op maandag 25 september 2006 14:24 schreef thaWarhead het volgende:
Zag gisteren nog een paar volledig kapotgeskate Stussy's, prachtig. Het is dat die kers nog op de tong zat anders dacht ik dat het Mocha's ofzo waren, al het roze was eraf.
Nog een update over mijn bestelling trouwens Floyd?
Niet zo dom reageren, wat ik aan de prijzen op eBay en verschillende fora zie van (legit uiteraard) Stussy's zijn ze nog veel makkelijker te verkrijgen als Tiffs.quote:Op zondag 24 september 2006 22:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
lol!
Ik wil ook nog wel een paar tiffs
Is dat niet die gast met die zieke collectie?quote:Op maandag 25 september 2006 17:38 schreef Cloud_SB het volgende:
[afbeelding]
Damn gewoon dik 5000dollar aan schoenen.^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |