lijkt me vet delfts blauw b.v.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:38 schreef thaWarhead het volgende:
Kwamen ze maar met een exclusieve Dunk voor een stad in NL... Al vrees ik dan wel dat het tijd wordt om een tentje op te gaan zetten, voor mn gevoel is Nike SB hier een stuk groter dan toen ik 2 jaar geleden mn eerste Dunk kocht.
zal er idd nog een keertje over beginnen!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zou zeggen vraagt het eens aan meneer Van Lierop, wie weet, het idee is zeker wel vet.
Kunnen wij eraan doen dat het ineens op vrouwen gepromoot wordt? Het zijn fucking bokslaarsjes manquote:
Wie is meneer van Lierop??quote:Op donderdag 21 september 2006 14:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zou zeggen vraagt het eens aan meneer Van Lierop, wie weet, het idee is zeker wel vet.
Ja ze zijn beperkt gemaakt (500 per model), maar die eerste serie was ook nog niet uitverkocht na een aantal maanden.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:36 schreef Thermo het volgende:
Net paar dagen uit ja, maar geloof dat ze redelijk beperkt gemaakt worden?
Ik ga eens mailen, dank.
Die site is slecht voor mijn banksaldoquote:Op donderdag 21 september 2006 19:00 schreef _petjan het volgende:
[..]
Ja ze zijn beperkt gemaakt (500 per model), maar die eerste serie was ook nog niet uitverkocht na een aantal maanden.
En als ze al uitverkocht zijn kan je ook wachten tot Caliroots ze binnenkrijgt. Dat kost wel iets duurder.
Een molentje op de plek à la hawaii zou ook wel nice zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 18:58 schreef thaWarhead het volgende:
Nice, al zou ik het stukje waar je de veters doorstopt niet wit laten. In mn hoofd had ik overigens op de neus ook wat Delfts Blauw gedaan, kan nu niet PSen want mn PC is stuk en ik zit nu achter een ghetto vervangingsmodel waar PS nauwelijks op draait.
Waar kan ik Nike dunks low kopen die een beetje glimmen.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[afbeelding]
v0.1 na 5min photoshoppen.
en waar zit die sneakers? Het hoeft trouwens niet de schoen op het plaatje te zijn hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:02 schreef fretclick het volgende:
bij sneakers (ik geloof tenminste dat die winkel zo heet), daar hebben ze witte dunks, met lichtpaars en blauw geloof ik. en die glimmen een beetje. het zijn wel womens.
Dat is de Tiger Woods Dunk, ook al staat er wat anders op de doos. De Dontrelle Willis versie is lichtblauw, zoals de clubkleuren van de Florida Marlins waar hij voor speelt. Is nog niet uit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:02 schreef fretclick het volgende:
bij sneakers (ik geloof tenminste dat die winkel zo heet), daar hebben ze witte dunks, met lichtpaars en blauw geloof ik. en die glimmen een beetje. het zijn wel womens.
en bij britain en dat soort winkels hebben ze de Dontrelle Willis dunk, zeer lelijk imho maar ze glimmen wel.
[afbeelding]
We moeten ze gewoon zelf makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:41 schreef floydvisser het volgende:
180 euro???? damn koop dan een paar witte en maak de polka dots zelf...
Misschien een idee voor de delfts blauwe dunk helemaal wit glimmend leer met delftsblauwe print.. net een echt delfts blauwe tegel..
Muckness... veel plezier met je oompas!
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:00 schreef floydvisser het volgende:
ja vaag verhaal! vraag me af of ze echt in nl uit gaan komen... ik slaap voor de deur als het zo is...
toch niet zo duur zoals eerst op de site stond, maar nu wil ik ze niet meer..quote:This saturday, 23th of September 2006, 12pm: Patta Tier 0-release of the Polkadot Pack, Nike's latest collaboration with Japanese street fashion icon Hiroshi Fujiwara. The pack consists of one Dunk low, one Air Force 1 low (140 euro each) and one Footscape Woven (150 euro). All in a-game premium and patent leather. Available in-store only. The choice is yours...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |