Ja, dat is altijd zo. Daar zeuren ze al dat ze 100 dollar retail voor Mork & Mindys te hoog vinden terwijl dat voor ons Europeanen een koopje is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ben benieuwd.
Ik ga eind van de maand ook 2 paar via internet bestellen (amerika nog wel, maar dat is uiteindelijk inc. verzenden nog goedkoper).
Kwaliteit schijnt echter bagger te zijn. Ik skip ze, of ze moeten over een paar maanden nog beschikbaar zijn. Ik ga proberen af te kicken voor een tijdje.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:43 schreef _petjan het volgende:
[afbeelding]
Ik begon de laatste week te twijvelen over de mork&mindy's, tot ik net deze foto zag op ML. Ze zijn echt tof.
ik vind ze fokking vet, ga ze zeker halen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:43 schreef _petjan het volgende:
[afbeelding]
Ik begon de laatste week te twijvelen over de mork&mindy's, tot ik net deze foto zag op ML. Ze zijn echt tof.
oompa's maat 12 89 euro bij outlawz, laatste paartjequote:Op woensdag 20 september 2006 00:52 schreef Muckness het volgende:
[..]
ik vind ze fokking vet, ga ze zeker halen.
daarnaast ben ik op zoek naar Oompa's op het internet (non-fake) in size 11/12 maar tot nu toe geen geluk.
oompa's? of raygunz?of bttys's?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:39 schreef thaWarhead het volgende:
Zo, net 113 euro naar mn Paypal overgemaakt voor het eerste paar Dunks dat ik via het internet ga bestellen. Welke zeg ik nog niet, maar toch een kleine hint: Oranje in een roze doos.
Hopelijk ergens volgende week aan mn voetjes.
vrienden van je henk?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=S6p-XCw8NBk
We have a winner!quote:Op woensdag 20 september 2006 11:36 schreef floydvisser het volgende:
hunters low?
damn you! was van plan om vanmiddag langs te gaanquote:Op woensdag 20 september 2006 11:24 schreef thaWarhead het volgende:
3 keer mis![]()
En damn, Oompa´s in 12, die wil ik eigenlijk ook nog... Check je mail ff Floyd.
je kan ze gewoon op komen halen... staan klaar voor jequote:Op woensdag 20 september 2006 12:14 schreef Muckness het volgende:
[..]
damn you! was van plan om vanmiddag langs te gaan![]()
vandaag gaat niet meer lukken maar morgen na school kom ik effe langsquote:Op woensdag 20 september 2006 12:35 schreef floydvisser het volgende:
[..]
je kan ze gewoon op komen halen... staan klaar voor je![]()
Koop gewoon een paar Tweed Carrol 4 Mid Lakai's. En bestel voor mij ook een paar.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:58 schreef floydvisser het volgende:
ik wil ze wel eens zien deze foto is te wazig maar vond me tweeds altijd erg vet ... deze zou ik wel eens willen zien..
en dus idd geen grapje... anders had ik die wovens wel laten zien..![]()
customs dus..
en hoe heette die nikes die je daarachter ziet?quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:43 schreef _petjan het volgende:
[afbeelding]
quote:
berg met schoenen daar, zal toch wel oke zijn, die site.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Niemand ervaring met uptempoair.com?
ja ze zijn daar idd fokking duurquote:Op donderdag 21 september 2006 11:43 schreef thaWarhead het volgende:
Pus-heads Floyd260 is daar overigens aardig veel voor, meestal kun je ze wel rond de 200 vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |