yo fretclick,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:24 schreef fretclick het volgende:
ik zoek ook nog veters, rood en/of appelgroen
Toffe schoenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:59 schreef thaWarhead het volgende:
Hehe na al die weken wachten eindelijk binnen:
[afbeelding]
Verstuurd via boot dus het duurde lang. Niet superbijzonder maar ik had nog geen Delta Force SB's en nog niks uit de eerste Custom Series, plus ze waren maar 45 dollar inclusief verzenden.
ha.. toch de lage, meer mijn ding... skate een stuk lekkerderquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:30 schreef thaWarhead het volgende:
Ik heb m op een torrentsite gevonden.
Wel die hoge Brown Packs hopelijk? Vind die lage op de een of andere manier een stuk minder.
ik wilde reageren in het vorige topic, maar die was opeens gesloten..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:02 schreef Brinkychoco het volgende:
Ja euuhhh, zo leest ie het natuurlijk nooitdaarom hier mijn laatste poging
[..]
yo fretclick,
ik weet dat je die Vans chukka boots hebt (coffee/brown).
Ik kan ze nu ook bestellen maar dan in size 11,5 US.
Nu loop ik op blazers maat 11, deze zitten opzich goed.
Hoe zitten die chukka's bij jou? ivm die blazers.
Vallen ze veel groter uit?
Thnx
Zit er btw geen PM functie op fok?
krijg jij deze nog binnen in 10,5 floyd?quote:Nike dunk low pro sb black royal blue, jordan colorway (j-pack)
Wow dat zijn vette schoenen! Wanneer krijg je die binnen of heb je ze al binnen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:40 schreef floydvisser het volgende:
denk wel dat dat zal lukken....
[afbeelding]
![]()
ff kijken heb die bamboo trainer geloof ik alleen nog in maat 10 11 us... maar bent weekend vrij geweest dus moet ff checken...quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:34 schreef fretclick het volgende:
floyd, krijg jij nog wel die SB Trainers binnen in 10,5? die bamboo dingen? en dit keer meen ik het serieus!![]()
thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |