bij... zie de winkel in mijn sig.. b.v.quote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef georgeous88 het volgende:
bij welke online winkel kan je gewoon met internetbankiere betale?
thx
thx,quote:Op zondag 3 december 2006 16:08 schreef floydvisser het volgende:
[..]
bij... zie de winkel in mijn sig.. b.v.
allemaal geschikt voor internetbankier?quote:Op zondag 3 december 2006 16:15 schreef floydvisser het volgende:
zie lijstje bovenaan.. zijn er nog aardig wat...
ja die moet ik echt hebben!quote:Op zondag 3 december 2006 15:57 schreef floydvisser het volgende:
de homegrown ... stonden vandaag 100mensen voor voor de deur bij patta neem ik aan...
[afbeelding]
wie heeft em al?
Topic net dicht! Zijn niet van Dolce Gabanna hoor, gewoon DC hoor FB-aightquote:Op zondag 3 december 2006 14:42 schreef Étoile het volgende:
Ik wilde voor de winter een paar schoentjes die wat lekkerder lopen dan hakken en heb nu deze gekocht.Moeten nog wel een beetje ingelopen worden denk ik, want ik vind ze nog niet echt lekker soepel lopen.
Een lokale QS account, patta heeft zelfs nog wat maatjes staan nu.quote:Op zondag 3 december 2006 17:25 schreef FB-aight het volgende:
ik lees dat er 800 paar beschikbaar zijn gesteld?
Dus wie kan mij vertellen... wil ik volgende week die schoentjes kopen...waar moet ik zijn ?
blauwe of paarse?quote:Op zondag 3 december 2006 22:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Volgende week Avengers dus. Deze week iets te druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |