Kick, waar heb je die vandaan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef thaWarhead het volgende:
Laatste pick-up voor 3 tientjes:
[afbeelding]

Independent Outlet, laatste maatjes.quote:Op maandag 27 november 2006 21:54 schreef BoterKlontje het volgende:
[..]
Kick, waar heb je die vandaan?

Hoezo niet? Plus je ma merkt het niet eens als je een Paypal account aanmaakt, of ze moet je bankafschriften doorspitten ofzo. Met Paypal betalen is zelfs veliger dan direct geld overmaken aangezien Paypal wel moeite doet je geld terug te halen als de andere partij in gebreke blijft.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:40 schreef Luie-princes het volgende:
Wil m'n ma niet hebben, vandaar.

Supervet in utrecht heeft geen paarse.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:27 schreef Shortzz het volgende:
www.hardcore-skatestore.nl wel prijzige verzendkosten trouwens, je kan ook de supervet in utrecht proberen en/of andere skateshops.

is gelukt toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:09 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen nodig, mijn oude SB's beginnen rare geluiden te maken.
Deze ga ik nu bestellen.
Die heb je toch gewoon op voorraad Floyd?
Ik heb mijn bestelling net geplaatst maar hoe moet ik nu betalen?![]()

Heb geen mail ontvangen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:15 schreef floydvisser het volgende:
[..]
is gelukt toch?
check je email,... was gisteren erg spannend hier in delft...
j fish classic sb tokyo dunk en dunk mids zijn binnen!

Thanks man.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:18 schreef floydvisser het volgende:
als t goed is hebbie ze morgen..
veel plezier ermee!
groetjes... o ja adres hoeft niet meer stond er al ben blind...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |