wanneer en waar was die expo ook al weer?quote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef thaWarhead het volgende:
Deze snel ff oppikken. Zag ze laatst voor 3 tientjes en aangezien ik binnenkort toch langs ga bij de expositie van Ed Templeton kan ik hem meteen vragen of hij er ook nog iets extra's op wil kladderen.
[afbeelding]
Dude 3 tientjes?!quote:Op zondag 19 november 2006 21:51 schreef thaWarhead het volgende:
Deze snel ff oppikken. Zag ze laatst voor 3 tientjes en aangezien ik binnenkort toch langs ga bij de expositie van Ed Templeton kan ik hem meteen vragen of hij er ook nog iets extra's op wil kladderen.
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 november 2006 18:08 schreef Setambre het volgende:
[..]
Dude 3 tientjes?!
Waar, het is een mooie shoe
In Antwerpen, tussen 7 december en 20 januari. Ik ga de 7e, dan is Ed zelf ook aanwezig.quote:Op maandag 20 november 2006 14:25 schreef floydvisser het volgende:
[..]
wanneer en waar was die expo ook al weer?
Bij elke footlocker en frontrunner.quote:Op maandag 20 november 2006 14:26 schreef FB-aight het volgende:
wie weet waar ik strak witte AF1's kan halen ?
Yes, de raygunz waren eigenlijk een impulsieve aankoop, dus weer doorverkocht aangezien ik krap bij kas zit.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:32 schreef floydvisser het volgende:
die p-rod cream brown stone is al weer bijna op...
zag op1 of ander sneaker forum die raygunz alweer voorbij komen...![]()
kennik ze net zo goed zelf daar verpatsen...
ik zal er dan ook niet mijn dagelijkse routine op lopen, maar hooguit es op een feestje dragenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:06 schreef thaWarhead het volgende:
De kwaliteit van die cement Stabs schijnt om te janken te zijn.
ik checke voor jouw morgen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Floyd zijn die gele taxi team editions ook te bestellen in sz 7? Vriendin van me wil ze graag hebben
@Cloud_SB:quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:27 schreef jpg97 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |