quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zaterdag verstuurd vanuit Californië, vandaag binnen!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:57 schreef Setambre het volgende:
Yup ze worden in leer gemaakt. Heb zelf een paar van wit leer.
Kijk even bij de funky house daar hebben ze igg een witte versie liggen
Mijne ook net gekocht. 180 dollar, dus 143 euro. Vond ik ook een koopjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:22 schreef Cloud_SB het volgende:
130euro inclusief shipping. Deadstock en alles, double boxed shipping.
voor degenen die niet weten:
[afbeelding]
Ik heb deze en de originele zwarte uitvoeringquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:05 schreef Darklight het volgende:
Iemand de Jordan V al gezien?
Deze zijn ook wel cool, Jordan 7 , 130 euro
[afbeelding]
Jordan 7 heeft mijn broertje. Lagen bij de frontrunner.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:05 schreef Darklight het volgende:
Iemand de Jordan V al gezien?
Deze zijn ook wel cool, Jordan 7 , 130 euro
[afbeelding]
Mja, ik draag alleen skateschoenen. Wil het liefste zwarte schoenen als beaters, sowieso geen witte midsole. Dat is bij Nike SB's vaak een probleem.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:37 schreef Cloud_SB het volgende:
Hmmm blijven dan eigenlijk best duur voor beaters he Warhead.
Is er geen leuke aanbieding schoen?
Floyd heeft nog wel wat leuke sb's staan voor een leuke prijs zie ik op de mailorder.
En misschien heeft de footlocker nog wel wat staan. Soms heel soms kom je daar ineens iets dopes tegen.
ff offtopic, maar is alles daar outlet of alleen die schoenen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:30 schreef Cloud_SB het volgende:
Hij had nog een blackpack liggen weet alleen niet welke maat, moet je ff kijken/vragen.
En anders moet je is in Scheveningen kijken! zit een oulet store met te dikke shit! Enkel skateschoenen en bijna elke schoen 25euro! Terwijl alles perfect is (zal wel faillsement opkoop zijn of 2 seizoenen terug vaak geen doos erbij)
Erg grote zaak met van alles en nog wat, van merkkleding (take two broeken, gsus dingen enz. enz.) tot goedkoop prul. Zit bij de haven naast zo''n surf/skate shop.
Zeker het tjekken waard, vriend van mij had daar een paar Vox gekocht voor 25 euro dingen zijn geweldig.
Eigenlijk wel. De beste beaters zijn schoenen die je kunt mishandelen zonder dat het echt opvalt. Heb nu al 2,5 jaar een paar Emerica Herectic's, helemaal zwart, perfect. Zijn ze modderig dan spoel ik ze af, vuil heb je er ook zo af, kan er alles mee doen en ze zien er echt niet uit alsof ze 2,5 jaar hard misbruikt zijn, perfect.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:20 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Alsof dat uitmaakt voor een paar beaters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |