Dat je ze lelijk vindt, prima.. Maar als wij graag op dunks willen lopen, ergert jou dat dan? En boeie dat het passée is..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:45 schreef a-child-in-chains het volgende:
Waarom kiezen Nederlanders veelal voor die lelijke Nike Dunks?
Die dingen zijn allang passée man. Na hoeveel verschillende regenboog-kleurcombinaties
gaan mensen dit eindelijk ook inzien?
Hebben die een website, mail adress? Fietsen naar Rotterdam voor info is ook zoietsquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:18 schreef thaWarhead het volgende:
Probeer de Nike Store in Rotterdam.
Hahaha, ja ok ik was meer aan het zoeken naar een website maar dit kan ook natuurlijk. Thnx m8.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:27 schreef thaWarhead het volgende:
Kom op, zelf je best doen mag oook.
Nike Rotterdam
Kruiskadehof 28
3012EJ Rotterdam
Tel: 010 2409796
Staat gewoon op telefoongids.nl
Vette shoes?!quote:
Huh, hoe kan Puur ze hebben? SB Dealers only. Is dat een resell store ofzo? Check gewoon Antilope in Den Haag.quote:Op zondag 15 oktober 2006 17:57 schreef Dexies het volgende:
[afbeelding]
Ik ben op zoek naar deze, had ze laatst gezien bij puur in den haag maar hadden ze niet in mijn maat.
Maat 45-46 omgeving Zuid-Holland. Help![]()
Paar weken terug zag ik ze daar nog.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
En misschien heeft Outlawz (geen dank Floyd) ze nog.
Bij patta kregen ze ze ook hoorde ik. Ging om de grapes, wit en paars.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:49 schreef Darklight het volgende:
Zijn die Jordans V echt weer uit? Welke kleuren, en waar te koop
Dus ik kan daar met een gerust hart wat bestellen zeg maar?quote:Op maandag 16 oktober 2006 16:46 schreef Cloud_SB het volgende:
Ze sturen je zeker geen lege doos! Compleet legit!
Alleen wel kans dat je een brief van de duane erbij krijgt met extra import kosten.
De ene keer zetten ze wel ''gift'' erop de andere keer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |