11.5 en 12 Dia's staan op NSB.org, minimaal 400 dollar.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:20 schreef floydvisser het volgende:
heel even wachten me de aanschaf van die day of the dead dunks... net als de meestte andere amerika only editions
(cinco de mayo dunks en p-rods)
zal die vast wel weer goedkoper worden...
Wauw blazers zijn echt tofquote:Op donderdag 2 november 2006 21:43 schreef thaWarhead het volgende:
Er zijn net 2 nieuwe SB Blazers uitgekomen. Bekijk alle Blazers hier.
He jij bent die Floyd van Outlawz, die onlineshop?quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:43 schreef floydvisser het volgende:
wel maf dat ze die grijze blaser een paul rodriquez colorway noemen, die is namelijk door een duitse skateshop gedaan
wel vet, ben em bij ons vergeten op de site te zetten!
Ah tof joh!quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:19 schreef floydvisser het volgende:
ja die is van mij![]()
t is trouwens ook gewoon een winkeltje in delft
Het is Boardlords, fuck die gasten anyway.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:43 schreef floydvisser het volgende:
wel maf dat ze die grijze blaser een paul rodriquez colorway noemen, die is namelijk door een duitse skateshop gedaan
wel vet, ben em bij ons vergeten op de site te zetten!
Ik heb een hekel aan neppe skatewinkels die vooral bestaan om Nike SB's te verkopen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:12 schreef Shortzz het volgende:
Je verspreid wel haat op die winkel he
Outlet in Roermond heeft ook nog aardig wat FH's staan.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:41 schreef One_conundrum het volgende:
http://europe.zoovillage.com/store/bargains.asp?CategoryID=10&BrandID=0&Position=1
zag ook Forrest Hills staan voor de liefhebber, ook iets ronde 70 euro . . .
Thanks floyd, zien er goed uit! Hopelijk zijn ze er aan het einde van de maand nog, dan kom ik ze wel ff ophalen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef floydvisser het volgende:
blasers vallen idd een beetje smal, en sb 's over het algemeen al iets kleiner...
o ja nog wat xtra pics van de classic sb
http://i6.photobucket.com/albums/y249/mrHeiny/classicsb005.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y249/mrHeiny/classicsb006.jpg
Ook in bataviastad in lelystad waar ik mijn 2 paar vandaan heb.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:53 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Outlet in Roermond heeft ook nog aardig wat FH's staan.
die vind ik errug vet... dat plaatje ken ik trouwens ergens vanquote:
wat is er mis mee dan? ik heb er een tijdje terug camos opgehaald aardige kerel, niks op aan te merken?quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:41 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan neppe skatewinkels die vooral bestaan om Nike SB's te verkopen.
zou ook wel kunnen leken wel erg grijs maar kan idd donker paars zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:30 schreef thaWarhead het volgende:
Donker paarse bonus laces bij de Purple Pigeons.
Ahhh je hebt een paartje Stussy's erbij. Fuck man, maat 11,5 is me veel te groot.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:38 schreef floydvisser het volgende:
[..]
zou ook wel kunnen leken wel erg grijs maar kan idd donker paars zijn!
shop updated! sommige schoenen zijn iets goedkoper, en nog een paarjte mooie roze met bruine schoenen uit de oude doos toegevoegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |