87 werden de air max 1's geintroduceerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
Air Max Classic 90![]()
[afbeelding]
Vond het vroeger al de mooiste gekleurde Air Max en dat zijn ze nu nog steeds, gekocht voor 87,50 euro bij Sport2000
Wanneer werden de eerste Air Max eigenlijk geïntroduceerd en uit welk jaar stamt deze Classic 90, uit 1990 misschien?
Ik NikeSB.org forum. Voor 140 dollar inclusief verzending (=109 euro). Oftewel nog goedkoper dan m'n Brian Andersons camo's (¤110, voor betaald). Terwijl deze veel vetter en zeldzamer zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waar heb je die stussys gescoord? En voor hoeveel?
@_petjan:
wie niet
Gunstige dollarkoers maakt alles een stuk beter betaalbaar voor ons Europeanen. En zo zeldzaam warend e Stussy's ook weer niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik NikeSB.org forum. Voor 140 dollar inclusief verzending (=109 euro). Oftewel nog goedkoper dan m'n Brian Andersons camo's (¤110, voor betaald). Terwijl deze veel vetter en zeldzamer zijn
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar zeldzamer dan de Brian Andersons die overal gewoon te koop zijn at the momentquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:32 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Gunstige dollarkoers maakt alles een stuk beter betaalbaar voor ons Europeanen. En zo zeldzaam warend e Stussy's ook weer niet.
De schoenen zijn niet orgineel maar niet van orgineel te onderscheiden,quote:Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef _petjan het volgende:
Deze mooie golfs bijvoorbeeld
Ik dach al dat ze fake waren, staat er gewoon bij dat ze nep zijn![]()
Mooie afgeragde golfs ja..quote:Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef _petjan het volgende:
Shit die golfs zijn afgetrapt he, en nog echt wel redelijk makkelijk te krijgen in NL.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef _petjan het volgende:
Waar kan je ze halen en zijn ze er ook zonder sued/stof?quote:Op donderdag 2 november 2006 10:25 schreef floydvisser het volgende:
er zijn weer nieuwe sb's uit...
[afbeelding]
deze regime vind ik echt vet!![]()
[afbeelding]
zwart siver metallic classic sbcab series, london
[afbeelding]
grijs paarse dunk low![]()
helaas komen ze alleen maar zoals op het plaatje...quote:Op donderdag 2 november 2006 14:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Waar kan je ze halen en zijn ze er ook zonder sued/stof?
Oooh thanks floyd, maar wel dezelfde maat?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:35 schreef floydvisser het volgende:
me foto toestel is gejat, dus kan zelf geen foto's maken ff, maar k zal ze eens passen voor de vorm...
gedaan, ze zitten qua breedte ongeveer zoals me dunkjes, alleen wat minder support op de enkels...
Denk dat deze alleen nog maar duurder gaan worden eigenlijk, itt de Cinco Dunks en P-Rods zijn deze echt gelimiteerd.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:20 schreef floydvisser het volgende:
heel even wachten me de aanschaf van die day of the dead dunks... net als de meestte andere amerika only editions
(cinco de mayo dunks en p-rods)
zal die vast wel weer goedkoper worden...
ja normaal 11.5 of 12 bij deze ookquote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Oooh thanks floyd, maar wel dezelfde maat?
de eerste paar dagen zijn ze meestal extra $$$$quote:Op donderdag 2 november 2006 15:23 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Denk dat deze alleen nog maar duurder gaan worden eigenlijk, itt de Cinco Dunks en P-Rods zijn deze echt gelimiteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |