Ik ben niet naar die kleur op zoek. Dat plaatje was maar een voorbeeld.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:25 schreef wes55 het volgende:
die nike sb hawaii vind je dus niet meer.. grote kans alleen nog op ebay voor woekerprijzen..:)
Bij Nikeid kun je zelf je dunks samenstellen; bijvoorbeeld met patent leatherquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:00 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik ben niet naar die kleur op zoek. Dat plaatje was maar een voorbeeld.
En ik maar denken dat ze bij patta afzetters warenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:16 schreef mitman het volgende:
ben er dinsdag geweest (frisco)en ik had de hawaiis er nog zien staan...200 euro d8 ik ...maar weet niet welke maten..
die dude van puurr koopt ze bij skateshops verteld ze dattie ook een paartje voor iemand anders mee moest nemen en koopt er zo een aantal (niet bij ons) tegen zijn klanten zegt ie dat hij een "speciale" nike account heeft...quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:56 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Huh, hoe kan Puur ze hebben? SB Dealers only. Is dat een resell store ofzo? Check gewoon Antilope in Den Haag.
Die heb ik maar even besteldquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:09 schreef floydvisser het volgende:
voor de gelegenheid een paarjte stussy's in onze webshop geplaatst, kwam die zo vaak als onderwerp tegen..
![]()
Neem dan een paar in maat 11 voor mij meequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:49 schreef Cloud_SB het volgende:
Gewoon platte veters toch? die naar binnen lopen. Soort slipon actie.
Van de week mijzelf maar is een paartje Vans kado doen. Hopelijk vind ik nog ergens Hoiso's om petjan te pesten
Je bent een schatquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef Cloud_SB het volgende:
Heb zelf ook een 11 nodig petjan_
Ik ben morgen in Rotterdam dus misschien loop ik ze ineens zomaar tegen het lijf. En dan neem ik ze wel mee voor je maar verwacht het eigenlijk niet.
nijs!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:23 schreef floydvisser het volgende:
deze net maar gekocht lijken zoveel op de sticker van de winkel, ga denk ik maar een paar laten customizen
[afbeelding]
nu naar de koeg!![]()
Die heb ik ook. Zitten erg lekker en zien er zeker fris uit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:42 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
Even de nummer 2 gekocht bruin met roze... ze zijn vers
zag net nog iemand met die hosoi's lopen hier op delft station... zagen er best oké uit!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:09 schreef _petjan het volgende:
[..]
Je bent een schat![]()
Dinsdag zag ik ze bij Ben-G staan. Maar geen maat 11![]()
Gewoon een beetje Googlen en Flick checken en je vindt vaak pics zat. Goede site voor info (kleine zelfpromotie): Nikesb.org, vooral het forum.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:47 schreef MFPascal het volgende:
Hehe, floyd, door jullie site kwam ik op die 2 schoenen. Pics van schoenen op de site zijn alleen een beetje onduidelijk, ook na uitvergroting. Maar tnx voor de pics.
wist ik het maar .... en dan gaat de baas ook nog een tijdje met vakantie...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:40 schreef thaWarhead het volgende:
Ik denk iets duurder dan normaal, Amsterdam rekent graag hypeprijzen, iets van 110 ofzo.
Maar damn, wat blijft dat voor geneuk bij Nike man, hoe lang duurt het voordat ze een fucking hoodie op kunnen sturen...
Googlen lukte bij die Shimizu's wel, maar bij die andere sneaker niet. Flick? Nog nooit van gehoord. Nikesb.org zal ik eens naar kijken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:39 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Gewoon een beetje Googlen en Flick checken en je vindt vaak pics zat. Goede site voor info (kleine zelfpromotie): Nikesb.org, vooral het forum.
Nikesb.org gaat over alle soorten schoenen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:05 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Googlen lukte bij die Shimizu's wel, maar bij die andere sneaker niet. Flick? Nog nooit van gehoord. Nikesb.org zal ik eens naar kijken.
EDIT: Iemand die nog een goede niet SB dunk site kent?
Tyf, die eerste zijn superdope.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:36 schreef thaWarhead het volgende:
New shit, vers uit de outlet:
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |