Pics?quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:05 schreef Luie-princes het volgende:
Ik heb mijn schoenen binnen. (L)
Ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:14 schreef jovink het volgende:
mooie schoentjes hoor princess laat je de witte veters erin?
goed foute schoenen stonden ook nog d3's op een andere blz!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:12 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Geen skateklompen meer voor mij. Niet dat ik ze ooit heb gehad (ben meer van de Etnies lo-cut achtigen), maar sommige (oudere) modellen van Osiris enzo.. .oei
Er kwamen gele kikkers uit?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:24 schreef Cloud_SB het volgende:
Dit is wat er aankwam: http://img138.imageshack.us/img138/6679/spa0005cv5.jpg
En dit is wat er uitkwam: http://img154.imageshack.us/img154/1160/spa0008or4.jpg
Pfff echt he, fok! + imageshack = trouble. Naja het zijn dus speckles maar de verpakking was echt zo dichtgetaped dat er messen en scharen aan te pas moesten komen.
Dingen zijn volgens mij met een F16 vershipped hiernaartoe, 3 dagen vanuit de USA.
Zag de purple pigeons nog staan bij anti/lope vandaag. Wilde ze bijna aantrekken tot ik me bedacht dat ik dat maar beter niet kon doen omdat er anders daar nu ook een foto van had gestaan.
Ik asocieer dat soort dingen altijd met vieze alto's (jeweet wel met van die bigass veters erin en het liefst Adio omdat Bam dat ook heeft)quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:19 schreef floydvisser het volgende:
[..]
goed foute schoenen stonden ook nog d3's op een andere blz!
was een magazine uit 2000 of ouder...![]()
Muckness, waar heb je die foto gemaakt?quote:Op donderdag 9 november 2006 23:33 schreef Muckness het volgende:
vanaf morgen in mijn bezit:
[afbeelding]
+ wristbands en cap![]()
toch blij dat mijn F5'en van Outlawz heeft geholpen na de aankondiging van Floyd
Jij snapt het!quote:Op zondag 12 november 2006 23:23 schreef parselmouth het volgende:
Ja, die zijn erg leuk met een skinnyjeans![]()
Jawel, maar het staat in een apart frame en zo moet je dus bereveel scrollenquote:Op maandag 13 november 2006 12:07 schreef floydvisser het volgende:
goede vraag, zal t eens uitzoeken.. maar ben ff aant kutten met de website...
werkt deze pagina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |