quote:Op woensdag 8 november 2006 14:01 schreef floydvisser het volgende:
kijk van de week trouwens nog ff op de site voor een ander model uit de oude doos
????
Erg cool indeedquote:Op woensdag 8 november 2006 18:13 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze erg cool... worden de black boxes toch nog vet
Dat is kut man, welke pattas waren het?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:02 schreef thaWarhead het volgende:
Kut, net een gat in de zool van mn vaste, al jaren meegaande beaters ontdekt. Die gaan deze winter niet overleven, nu moet ik geld zien te verzamelen voor wat Fog Zoom Tre's...
vind die ook erg vet... lekker kleurje!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:13 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze erg cool... worden de black boxes toch nog vet
Niet echt relevant in het sneakers topic, maar goed. De Energie winkel in de Kalverstraat natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:31 schreef TIM-846 het volgende:
Weet iemand een goede winkel waar ze veel van Energie hebben?
zal in grotere maten wel meevallen!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:06 schreef jovink het volgende:
mwaho net zon klompvoetjemaar dat is mijn mening antuurlijk
Vind ze erg vet, maar niet mijn maat helaas.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:49 schreef seto het volgende:
Het geheime oude model staat nu op outlawz
Niets voor mij alleen.
PL Avangers zou vet zijn ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:41 schreef Cloud_SB het volgende:
Meer iets in de richting van tweeds, hunters, avangers, en met heel veel geluk, slams, tiffs of unkles.
Maar take it easy floyd heb momenteel eigenlijk geen sneakergeld voor handen dus dan maak je me toch alleen maar aan het kwijlen
Ik heb liever dat je ze in de kluis laat liggen voor 2007
Het waren 12's, en dan lieg ik niet..quote:Op donderdag 9 november 2006 19:22 schreef thaWarhead het volgende:
Vertel me alsjeblieft dat het niet 12's waren die Rayguns...
dat vind ik ontiegelijk lelijke patta'squote:
Misschien moet je floyd maar even lief aankijken?quote:Op donderdag 9 november 2006 20:12 schreef thaWarhead het volgende:
Dat meen je niet. FUCK FUCK FUCK FUCK!
Het waren 13's hoor, als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 9 november 2006 20:03 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Het waren 12's, en dan lieg ik niet..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |