quote:Op zondag 14 januari 2007 19:13 schreef thaWarhead het volgende:
Floyd, krijg jij die Neckface/Vans collabo schoenen nog binnen? Zouden volgende maand ergens uit moeten komen.
Hehehe, een dude op nikesb.org had ze overgekocht van een "noob"(geen fan van het woord) voor omgerekend net iets meer dan 90 eu incl verzending. Dat is nog eens mazzel hebben.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:10 schreef thaWarhead het volgende:
Reken op iets rond 300 tot 350 (US) dollar ex verzenden.
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:37 schreef Snever het volgende:
Floyd, heb je die nike dunk low pro sb bic nog in 9.5?
Retailpriojs van de sbtg's lag al hoger dan dat.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:20 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Hehehe, een dude op nikesb.org had ze overgekocht van een "noob"(geen fan van het woord) voor omgerekend net iets meer dan 90 eu incl verzending. Dat is nog eens mazzel hebben.
Hahaha, je gelooft me niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:25 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Retailpriojs van de sbtg's lag al hoger dan dat.
Lijkt me erg sterk dat verhaal *gaat het is opzoeken*
wablief? al weer niet..dammidquote:
is misschien iets te groot. Jammerquote:Op maandag 15 januari 2007 14:31 schreef floydvisser het volgende:
helaas snever , bics maat 9.5 is op, heb eventueel een 10
die neckface vans zal ik die maand dat ze uitkomen ff checken voor je warhead
sbtg, 90 euroshipped? no way! zelfts 2de hands niet te doen!
hopelijk komen me nieuwe schoentjes snel!
zal nog eens ff kijken naar die irons..![]()
Gisteren ja, maar toen kreeg ik dus zo'n mail daemon error...zal het zometeen even opnieuw proberenquote:
Ach gelukkig zijn die dingen toch van kut kwaliteit das 1 troostquote:Op maandag 15 januari 2007 17:27 schreef MFPascal het volgende:
[..]
Hahaha, je gelooft me niet?
http://forums.nikeskateboarding.org/index.php?showtopic=29659&st=460
Posts van Shinra, dus na z'n "pats" zegt hij ook nog "$150 AUS including postage".
Laat ook ff weten of je die shirts kan regelen! Ben zelf niet zo'n van van vans (hahaquote:Op maandag 15 januari 2007 14:31 schreef floydvisser het volgende:
helaas snever , bics maat 9.5 is op, heb eventueel een 10
die neckface vans zal ik die maand dat ze uitkomen ff checken voor je warhead
sbtg, 90 euroshipped? no way! zelfts 2de hands niet te doen!
hopelijk komen me nieuwe schoentjes snel!
zal nog eens ff kijken naar die irons..![]()
Niemand?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:01 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb deze gevonden en die vind ik erg vet, maar weet iemand van jullie hoe de schoenen van Ed & Hardy vallen? Groot of klein?
Verbaasd ben ik ook niet hoor, misschien verkeerde smile gekozenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:39 schreef thaWarhead het volgende:
Niet echt een merk dat mensen hier vaak kopen dus zo verbaasd hoef je niet te kijken. Aangezien het weer de zoveelste Chuck Taylor Converse knock-offs zijn zullen ze ook wel zo vallen.
Ik kan morgen misschien wel ff langs, en anders donderdag/vrijdag. Laat maar ff weten wat je zoektquote:Op maandag 15 januari 2007 18:36 schreef thaWarhead het volgende:
Ze hebben bij Freshcotton nog een Neck Face designtje van UARM liggen, en misschien hebben ze bij Left nog wel de Neck Face Thrasher en Baker shirts (als je gaat checken, laat me even weten. Heb tot nu toe enkel z'n Stussy World Tour shirt)
Vind safari echt de shit, en Tre's ook. Perfecte combo dus.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tering, pagina 7 alweer bijna. Gaat hard zo
Safari tre's.. hm ben niet zo;n fan van de Tre, maar misschien moet ik ze eens aandoen :pß
Vind de neus ook niet zo mooi, en ook het gebruikte materiaal is niet echt mijn ding.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Vind safari echt de shit, en Tre's ook. Perfecte combo dus.. Ik snap het niet Op SB-forum zijn er ook veel mensen die ze niet diggen terwijl je dat bij andere schoenen niet zo massaal ziet.
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:18 schreef _petjan het volgende:
Ik vind ze allebij niet echt vet.
Ze zijn dan ook geinspireerd op een ruimtemannetjequote:Op maandag 15 januari 2007 22:03 schreef Bananenman het volgende:
High Dunks als de Brian Andersons en de Send Helps vind ik supervet maar dit en de M&M zijn echt schoenen voor ruimtemannetjes
Als je twijfelt, kan je beter misschien je geld even op zak houden? Misschien wat geld opzij leggen voor oudere SB releases, Hawaii ofzo?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:13 schreef Snever het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen deze:
[afbeelding]
¤ 75.00
en:
[afbeelding]
¤ 84.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |