Laat jouw collectie ook eens zien floyd, die was ook heel dik volgens mijquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:06 schreef floydvisser het volgende:
[..]
en en en....? de bedoeling van een teaser is daarna wel wat laten zien toch?
![]()
Whehehequote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:50 schreef jovink het volgende:
ik vind het meer van die in de herfst afgeprijsde otto/wehkamp zomer stappers
Ik vind zo ook heel gaaf, maar dan wel in de kleurstelling rood/zwart/wit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:43 schreef Knuck-les het volgende:
voor mij toch echt een van de mooiste nikes ooit gemaakt![]()
[afbeelding]
nu nog wachten op een retro![]()
Je bedoeld Hemi's?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:23 schreef Luie-princes het volgende:
Ik vind die hoge puma's tof.
Ik weet niet hoe dat model heet, maar ik weet wel dat ze tof zijn.
pwned?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Beter heb ik maandag mn kicks van gaylords.nl (jaja), betaling is ontvangen maar heb geen mailtje gehad of de boel verstuurd is..
gaylords.nl ? Ik ging erheen maar kreeg wat anders te zien dan een of andere online schoenen winkel?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:40 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Beter heb ik maandag mn kicks van gaylords.nl (jaja), betaling is ontvangen maar heb geen mailtje gehad of de boel verstuurd is..
quote:Op zondag 14 januari 2007 11:36 schreef Fezie het volgende:
[..]
gaylords.nl ? Ik ging erheen maar kreeg wat anders te zien dan een of andere online schoenen winkel?
[..]
gaylords.nl ? Ik ging erheen maar kreeg wat anders te zien dan een of andere online schoenen winkel?
Bij mij ging het ook gewoon goed.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:39 schreef _petjan het volgende:
Hahahaha.![]()
![]()
Hij bedoelt boardlords.nl . Hij noemt het gaylords omdat er hier een paar mensen die site helemaal zwart lopen te makenTerwijl ik mijn patta's die ik daar bestelde gewoon de volgende dag kreeg.
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:55 schreef thaWarhead het volgende:
Staan deze al op je bestellijst Floyd?
ha nee man..kan ze zo los voor je krijgen rond die tijd geen probleem, maar de euro versies komen met maar een streep uit..heb jij ff mazzel,
[afbeelding]
doek nog wel maar heb nu een wii dus heb ff wat minder tijd,quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:05 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Laat jouw collectie ook eens zien floyd, die was ook heel dik volgens mij
s dure terapie hoor!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:57 schreef Cloud_SB het volgende:
Ik geef tegenwoordig meer geld uit aan Tee's dan aan sneakers.
Ik heb snel therapie nodig want dit gaat de verkeerde kant op....50 euro voor een shirt ik lijk wel gek.
Ik ga als therapie mijn stussy's un-ds'en en misschien zelfs nog een paartje zwart/safari am1 proberen te reserveren.
Dat moet dan maar he, zal ik maar alvast op outlawz.nl gaan rondkijken.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:16 schreef floydvisser het volgende:
[..]
s dure terapie hoor!
volgende keer wil je weer een vers paar un-ds-en
pumps 109, af en ote volgens mij ook zonder te krijgen.. dan 89quote:Op zondag 14 januari 2007 13:17 schreef thaWarhead het volgende:
Ik zag het al op NSB.org, nice. Wat is de retail voor DGK Pumps eigenlijk?
idd maar aangezien er totaal geen vraag naar is en niet snel verkoopt zullen ze best wel eens in de aanbieding kunnen komen, vooral in maat 12quote:Op zondag 14 januari 2007 13:33 schreef thaWarhead het volgende:
109, damn dat is best een flinke prijs...
[..]
Tja vriend van me heeft 2 weken geleden puffs besteld, en die dingen moesten nog besteld worden... go figurequote:Op zondag 14 januari 2007 11:39 schreef _petjan het volgende:
Hahahaha.![]()
![]()
Hij bedoelt boardlords.nl . Hij noemt het gaylords omdat er hier een paar mensen die site helemaal zwart lopen te makenTerwijl ik mijn patta's die ik daar bestelde gewoon de volgende dag kreeg.
![]()
Nou, bij 5 velletjes op elkaar gepropt begint het een beetje krap te worden.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:37 schreef HenkBenzinetank het volgende:
douw wat wcpapier in je 11, kijk of je er dan nog in past
Beter proppen.quote:Op zondag 14 januari 2007 17:44 schreef seto het volgende:
[..]
Nou, bij 5 velletjes op elkaar gepropt begint het een beetje krap te worden.
Wat voor conclusie kan ik hieruit trekken?
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:45 schreef SHOOOTO het volgende:
@Snever: je hebt het zwaar te pakken, nu al de volgende paar SB'tjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |