Welke maat heb je?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:51 schreef fr0x het volgende:
Ik heb ze gekregen, vind het lullig om ze dan te verkope ;x
Die vette roodwitte assaults uit '88 (dacht ik) hangen hier in Enschede bij Exclusive, maar zijn niet te koopquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:00 schreef jovink het volgende:
http://www.thedailysnkr.com/snkraddicts/68/dsc00561_copy1.html
leuk spul van vroegah
Ebay niks, en alle online sites ook niks. Rondvragen op forums is het enige wat ik nog kan proberen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:27 schreef thaWarhead het volgende:
In NL zijn er geen C&C dealers dus je zult moeten Ebayen ofzo.
Mja groen zou ook vetter zijn, maar dat grijs is erg mooiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 00:02 schreef thaWarhead het volgende:
Hehe, die Aquachalks vind ik echt fucking lelijk, dat blauw ziet er echt te goedkoop uit.
Ben er ook super blij mee! Als ik salaris heb gekregen ga ik nog een paartje halenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:17 schreef Bananenman het volgende:
Ze staan cool in ieder geval Snever
Ik kreeg bijpassende veters erbij. Ze matchen het nike teken op de zijkant en de onderrand van de schoen. Heb ook nog een mooie broek op de kop weten te tikken. G-star low loose. Dus lekker wijdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:54 schreef floydvisser het volgende:
zijn wel vet met die lichtere veters erin...
t leer valt wel mee niet al te slecht,
alleen t ziet er nogal erg blauw uit... lijkt net zo blauw als me barfs!
snever:ook nog een nieuwe broek gekocht?
wesoldout.com heeft hem nog. zit wel een prijskaartje aan helaas.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:07 schreef DeFlip het volgende:
Niet echt een sneakers vraag maar ik zoek een shirtje van Crooks & Castles. De Big Toys tee in het wit, medium of small. Hij is overal uitverkocht maar als iemand hem wilt wegdoen of iemand kent ben ik je erg dankbaar.
Deze dus:
[afbeelding]
http://www.cmonwealth.com/item.php?id=172
Wat heb jij grote potenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:48 schreef thaWarhead het volgende:
Collectie teaser:
[afbeelding]
Exclusief beaters.
quote:On November 11, 2004 limited quantities of each footwear design were available at Niketowns across the USA, in a unique partnership between Doernbecher Children's Hospital and Nike. Here, five young cancer patients have created one-of-a-kind footwear designs using Nike shoes as their canvas.
de doernbercher zoom air fc om precies te zijn. een teringvette collorway als je het mij vraagtquote:What is Krystal's inspiration behind the shoe?
"Krystal is an outgoing girl and a perpetual optimist with an enthusiastic, bubbly personality, which is illustrated by her colorful design scheme. Its bright white base, blue Swoosh design and pink trim make a bold statement that reveals her artistic tendencies."
Each pair comes with its own special hangtag, unique to its own shoe and extra set of laces.
Although Nike won't disclose exact numbers of the number of shoes produced, there is roughly 13,000 pairs in total of all 5 styles, equating to no more than 2600 pairs of each style.
Proceeds will benefit Doernbecher Children's Hospital Foundation to support research, health care for uninsured children and new advances in medical technology.
Die wilde ik in het begin ook halen maar vond ze net iets te felquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07025/smurfs.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Heb er 4 uur (heen en terug, Arnhem is toch verder dan ik dacht) voor in de trein gezeten, maar dan heb je ook wat. Die shit is nog blauwer dan een smurf en deck is van Toymachine
Zou andere nemen, deze zijn wel oké opzich maar je Aqua Chalks zijn ook al blauw, beetje variatie is nooit wegquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Die wilde ik in het begin ook halen maar vond ze net iets te fel
Ik denk dat mijn volgende schoenen nike dunk low pro sb white neptune blue gaan worden.
Deze dus:
[afbeelding]
Bij outlawz voor maar 75 euro![]()
zou persoonlijk voor een andere kleur kiezen i.p.v. weer blauw (of blauw is je lievelingskleur), ik vind de Nike dunk low pro sb bic wel iets hebben. Zwart en geel is een mooie combinatie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:21 schreef Snever het volgende:
[..]
Die wilde ik in het begin ook halen maar vond ze net iets te fel
Ik denk dat mijn volgende schoenen nike dunk low pro sb white neptune blue gaan worden.
Deze dus:
[afbeelding]
Bij outlawz voor maar 75 euro![]()
wooow vet!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Heb er 4 uur (heen en terug, Arnhem is toch verder dan ik dacht) voor in de trein gezeten, maar dan heb je ook wat. Die shit is nog blauwer dan een smurf en deck is van Toymachine
Waar heb je die schoenen gekocht? Frisco?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
waarschijlijk ook het beste eraan, swiss of andere bones lagers... altijd goed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:42 schreef thaWarhead het volgende:
Het tofste aan die lagers is nog wel de verpakking.
Hmm dan is hij echt net toegevoegd. Ik had alle online winkels al gecheckt waaronder deze. Maar heb hem nu besteld, tenks voor de tipquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:12 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
wesoldout.com heeft hem nog. zit wel een prijskaartje aan helaas.
Het is een S.
en en en....? de bedoeling van een teaser is daarna wel wat laten zien toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:48 schreef thaWarhead het volgende:
Collectie teaser:
[afbeelding]
Exclusief beaters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |