Ok ik doe het dan toch, geel maatje 11 nog in het huis? Taxi's?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:16 schreef floydvisser het volgende:
[..]
dan krijg je een lekker bakkie koffie en hebbie nog net wat meer keuze!
damn die ik helemaal vergeten zijn... whoops.
heb alles naar t einde van de maand verplaatst.. k zorg dattik er nog ff achteraan ga gele maatje 7 toch?
whehehequote:
Zou eerder TE's halen voor zover ik gehoord heb.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand trouwens ervaring met Nike Zoom Air ANGUS
[afbeelding]
qua skate-comfort?
Of toh maar Team Editions?
Zeker? dat is wel jammer, loopt straks elke mongool met Jordan 1'squote:Op woensdag 10 januari 2007 00:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ze komen bij footlocker te liggen
Oud maar zeer vetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:47 schreef jovink het volgende:
http://www.zattevrienden.be/sfw/veters_binden_zonder_handen
Sorry man, maar je bedoelt de Frontrunner, exclusive daar.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ze komen bij footlocker te liggen
Welk mooie weer, deze week alleen maar regen en windstoten gehad. Gelukkig straks ff 2 weken vrij, hopelijk zit het weer dan weer mee en heb ik uitgebreid de tijd om weer eens te rollen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:32 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Denk het ook ja.
Met die mooie weer (jahaa) slaat de skate-fever wel weer toe (+ dat ik elke dag @ blaak ben)
O ja, my bad.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:06 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Sorry man, maar je bedoelt de Frontrunner, exclusive daar.
[..]
Welk mooie weer, deze week alleen maar regen en windstoten gehad. Gelukkig straks ff 2 weken vrij, hopelijk zit het weer dan weer mee en heb ik uitgebreid de tijd om weer eens te rollen.
heb ff niet gekeken, houd er wel rekening mee dat ze aan jouw meer aan shipping kwijt zijn als aan amerikanen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:57 schreef Cloud_SB het volgende:
Floyd wat zal ik doen betreft die hosoi's?
Toch nog meegaan in prijs of wachten? I can't fucking decide!
quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:48 schreef TC03 het volgende:
Idd... Wil ik ook wel weten.
Smiecht, en jij bent een naamgenoot van mij?quote:Op woensdag 10 januari 2007 16:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zeg ik vrijdag welt werd in het vorige topic nog geoemd
Hoezo jij werd vroeger toch altijd, HenkSpermaTank genoemd?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:02 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Smiecht, en jij bent een naamgenoot van mij?
zijn t deze ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Cloud_SB het volgende:
Laatste word on the streets:
''Jordan BMP alleen beschikbaar voor diegene die ook de XXII BBall special kopen! Totaal 400euro. ''
''Verkoper van AKA kwam ermee, want hij dacht dat hij ze ook zou krijgen, maar dit was uiteindelijk het verhaal van Nike''
''En je schijnt iets te krijgen bij die XXII, waarmee je die BMP uiteindelijk kunt reserveren. Wordt zelfs gezegd dat maar vijf winkels ze krijgen in Europa. ''
Het volgt zich in rap tempo op allemaal.
Als het waar is draag ik van me leven geen JB meer.
Zou wel heel laf zijn. Maarja dan loopt in ieder geval niet elke monool met 1's.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:22 schreef Cloud_SB het volgende:
Laatste word on the streets:
''Jordan BMP alleen beschikbaar voor diegene die ook de XXII BBall special kopen! Totaal 400euro. ''
''Verkoper van AKA kwam ermee, want hij dacht dat hij ze ook zou krijgen, maar dit was uiteindelijk het verhaal van Nike''
''En je schijnt iets te krijgen bij die XXII, waarmee je die BMP uiteindelijk kunt reserveren. Wordt zelfs gezegd dat maar vijf winkels ze krijgen in Europa. ''
Het volgt zich in rap tempo op allemaal.
Als het waar is draag ik van me leven geen JB meer.
Valt vies tegen. de schoenmaker heeft over het algemeen dunnere veters dan degene die je krijgt bij schoenen. Ik heb zowel voor mij AF1's als mijn superstars als mijn K-Swiss gekeken, maar er is geen enkele veter bij de schoenmaker hierzo te koop die qua dikte in de buurt komt. Alsof het spectrum bestaat uit megadun <---> fat laces. Echt irritant.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:43 schreef Cloud_SB het volgende:
Wat dacht je van de schoenmaker?
Normale nike veters zijn gewoon ordinaire normale veters met een swoosh op het zakje. Gewoon richting de schoenmaker gaan dus.
Jawel. Ik heb de rode veters van mijn Mork & Mindys hier ergens liggen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
Over veters gesproken, heeft iemand toevallig rode SB veters ergens liggen?
Okay. Wil je daar toevallig van af?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:23 schreef _petjan het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb de rode veters van mijn Mork & Mindys hier ergens liggen.
eBay?quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:10 schreef fr0x het volgende:
vette shoes hoor ik heb die homegrowns nog steeds een halve maat teklein liggeals ik ze niet kan drage zal ik ze dan maar aan me muur plakke :p
't Is nog lulliger om ze niet te dragen. Misschien kan je dan weer met een beetje bijbetaling de juiste maat Homegrowns op eBay terug kopen.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:51 schreef fr0x het volgende:
Ik heb ze gekregen, vind het lullig om ze dan te verkope ;x
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
't Is nog lulliger om ze niet te dragen. Misschien kan je dan weer met een beetje bijbetaling de juiste maat Homegrowns op eBay terug kopen.
Je mag ze ook aan mij geven, zou er erg blij mee zijnquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:10 schreef fr0x het volgende:
vette shoes hoor ik heb die homegrowns nog steeds een halve maat teklein liggeals ik ze niet kan drage zal ik ze dan maar aan me muur plakke :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |