Die zijn dan weer lelijkquote:Op zondag 7 januari 2007 11:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
de eerste gaat nog wel, meer een zomerschoen. Ik vind ze meer op deze schoen lijken: Adidas Nastase
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07010/nastase.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik zou deze halen in plaats van die lacoste![]()
idd, helemaal mee eens!quote:Op zondag 7 januari 2007 00:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Word, ik zit ook altijd in de trein te veteren.
En als je heel veel schoenen hebt, slijt je ze niet zo snel => altijd verse schoenen
Ja vind ze absoluut dope, wordt denk ik m'n volgende paar. Ff kijken hoe het financieel zit.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:28 schreef fretclick het volgende:
nike dunk low cl cement jordan III, zoiets.. ze zijn erg dope en niet zo duur
Duur. Ik had de groene voor ¤89,-. De blauwe zijn overigens niet overal meer verkrijgbaar.quote:Op maandag 8 januari 2007 12:58 schreef Snever het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen de blauwe (linksboven) en de groene!
allebei 100 euro.
en iets wat er een beetje op lijkt?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:45 schreef thaWarhead het volgende:
Nergens, allemaal op. Ebay ofzo maar zoeken (maar koop geen neppe) of wat kleine skatezaakjes in Duitsland ofzo. Ze heten Nike Dunk SB Send Help trouwens, veel succes.
In die kleurencombo met dat materiaal heb je pech.quote:Op maandag 8 januari 2007 15:10 schreef saaw het volgende:
[..]
en iets wat er een beetje op lijkt?
er is vast iets dat gewoon in de winkel te koop is?
Waar heb je die groene voor die prijs gehaald?quote:Op maandag 8 januari 2007 14:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Duur. Ik had de groene voor ¤89,-. De blauwe zijn overigens niet overal meer verkrijgbaar.
Outlawz.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef Snever het volgende:
[..]
Waar heb je die groene voor die prijs gehaald?
Ik weet niet waar je ze voor die prijs kan halen. Maar op http://www.boardlords.nl/ kan je ze voor 68 euro kopen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:08 schreef Snever het volgende:
[..]
Waar heb je die groene voor die prijs gehaald?
dat die winkel alleen bestaat om een Nike SB account te krijgen. Die groene taxi's zijn 68 euro. (zie Sale)quote:Op maandag 8 januari 2007 17:23 schreef Snever het volgende:
Wat zijn de klachten dan over deze winkel?
Die groenen zijn 85 euro hoor.
http://www.boardlords.nl/index.php?main_page=product_info&products_id=1700quote:Op maandag 8 januari 2007 17:59 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat die winkel alleen bestaat om een Nike SB account te krijgen. Die groene taxi's zijn 68 euro. (zie Sale)
ah zo, ik heb maat 10 dus die is in de aanbiedingquote:Op maandag 8 januari 2007 19:10 schreef Cloud_SB het volgende:
Shootoo de sale is per maat.
Kan dus best dat die groene taxi's in de sale staan voor maat 6 ofzo.
Die purple pigeons / violets staan ook in de sale maar ook maar voor 1 of 2 maten de andere maten zijn gewoon normale prijs.
Ik ken ergere.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:10 schreef Septonn het volgende:
Ik lijd aan een sneakerverslaving. Als ik ze tof vind en niet te duur koop ik ze voor ik er erg in heb. Heb momenteel 2 paar Vans, 2 paar 'gewone' all-stars en meer sneakerachtige all-stars, 2 paar puma's, 1 paar Zoo York's, 2 paar DC's, en er komen er vast binnenkort weer een paar bij...![]()
Kun je de schoenen niet wat duurder maken, ze schreeuwen allemaal m'n naam en ik kan ze ook stiekem nog betalenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 10:26 schreef floydvisser het volgende:
pascal gewoon ook 10.5 nemen zit meestal wel snor
collectie picc komt er aan, volgende week, misschien nog een paar nieuwe binnenkort... hopelijk gaat de prijs van die niet al te ver omhoog!
![]()
geen probleem welke moet ik duurder maken?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:07 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Kun je de schoenen niet wat duurder maken, ze schreeuwen allemaal m'n naam en ik kan ze ook stiekem nog betalen.
aanbiedingen zijn er al tijd je weet toch!quote:
En als je ze zelf komt ophalen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:16 schreef floydvisser het volgende:
[..]
aanbiedingen zijn er al tijd je weet toch!
en we shippen gratis. en zoals altijd zal er (behalve dan bij zoom air elites)
geen enkel iets boven de 95 euro kostten premium sb's 95
normale dunk sb's 89.
dan krijg je een lekker bakkie koffie en hebbie nog net wat meer keuze!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:08 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
En als je ze zelf komt ophalen?
nog wat gehoord over die taxi team editions?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |