Ik ben van plan om samen met een vriend, die tattoo artist is, een ontwerp te maken en dit door een ervaren customizer er op te laten zetten. Een naam van de winkel of iets dergelijks waar je dit hebt laten doen zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef Kishan89 het volgende:
De 'artist' die mijn schoen gemaakt heeft is zeer deskundig. Zal ik voor je vragen of hij dat evt. zou kunnen? De thema's die je aangaf?
Ben ik ook wel benieuwd naar, wil misschien een paar dunks bestellen maar kan nergens iets vinden over retourneren, mochten ze niet passen oid.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:31 schreef Toewan het volgende:
Heeft iemand ervaring met het bestellen bij www.sneakershop.nl? Staat maar weinig op de website over voorwaarden etc. Nu hoeft dit niet veel uit te maken, maar toch is het wel fijn om goede ervaringen te horen voor ik 95 euro over ga maken..
ik wil de bruine Adidas Adiracer low bestellen btw.
Je hebt toch meerdere Dunks, dan weet je dat toch wel ongeveer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, wil misschien een paar dunks bestellen maar kan nergens iets vinden over retourneren, mochten ze niet passen oid.
Kishan89, had je je Stan Smiths in NL laten customizen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef Kishan89 het volgende:
De 'artist' die mijn schoen gemaakt heeft is zeer deskundig. Zal ik voor je vragen of hij dat evt. zou kunnen? De thema's die je aangaf?
Lopen ze echt zo kut als gezegd wordt warhead?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:37 schreef thaWarhead het volgende:
Loop naar de Footlocker, pas daar een paar Dunks. Denk dat dat geen probleem op hoeft te leveren.
Mijn pick-up van vandaag, voor 49 euro:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |