Zien er cool uitquote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Huppelei het volgende:
Net een paar Nike Court Force Lows gehaald.
Waren net in de winkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Graag jullie eerlijke meningen wat jullie ervan vinden.
Iets te opvallendquote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Huppelei het volgende:
Waren net in de winkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks voor je hulp nog, voor de size-charts.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:07 schreef thaWarhead het volgende:
Omdat er hier zoveel mensen zitten dat het teveel bandbreedte kost voor IS.
Waarom niet? Gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 25 maart 2007 18:13 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Ze zijn zeker niet verkeerd maar ik zou ze zelf nooit gekocht hebben.
Die zool steekt gewoon af tegen de rest van schoen, vind ik niks. Als de schoen helemaal zwart was met die 'regenboog' lining, zou ik 'm doper vinden.quote:
True, gewoon met witte zoolen zou wel een stuk mooier zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:00 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Die zool steekt gewoon af tegen de rest van schoen, vind ik niks. Als de schoen helemaal zwart was met die 'regenboog' lining, zou ik 'm doper vinden.
Sja, ik weet het nu ook niet meer ckerquote:Op zondag 25 maart 2007 19:06 schreef Teije het volgende:
[..]
True, gewoon met witte zoolen zou wel een stuk mooier zijn.
Als je ze zelf toch maar dope vind. They are neckbreakers.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:25 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Sja, ik weet het nu ook niet meer cker
Vind het maar niks, die zool is veels te kleurrijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Huppelei het volgende:
Waren net in de winkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |