Zien er cool uitquote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Huppelei het volgende:
Net een paar Nike Court Force Lows gehaald.
Waren net in de winkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Graag jullie eerlijke meningen wat jullie ervan vinden.
Iets te opvallendquote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Huppelei het volgende:
Waren net in de winkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks voor je hulp nog, voor de size-charts.quote:Op zondag 25 maart 2007 16:07 schreef thaWarhead het volgende:
Omdat er hier zoveel mensen zitten dat het teveel bandbreedte kost voor IS.
Waarom niet? Gewoon nieuwsgierigquote:Op zondag 25 maart 2007 18:13 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Ze zijn zeker niet verkeerd maar ik zou ze zelf nooit gekocht hebben.
Die zool steekt gewoon af tegen de rest van schoen, vind ik niks. Als de schoen helemaal zwart was met die 'regenboog' lining, zou ik 'm doper vinden.quote:
True, gewoon met witte zoolen zou wel een stuk mooier zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:00 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Die zool steekt gewoon af tegen de rest van schoen, vind ik niks. Als de schoen helemaal zwart was met die 'regenboog' lining, zou ik 'm doper vinden.
Sja, ik weet het nu ook niet meer ckerquote:Op zondag 25 maart 2007 19:06 schreef Teije het volgende:
[..]
True, gewoon met witte zoolen zou wel een stuk mooier zijn.
Als je ze zelf toch maar dope vind. They are neckbreakers.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:25 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Sja, ik weet het nu ook niet meer cker
Vind het maar niks, die zool is veels te kleurrijk.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Huppelei het volgende:
Waren net in de winkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee joh, niet doen!quote:Op zondag 25 maart 2007 19:25 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Sja, ik weet het nu ook niet meer cker
ik vind ze tofquote:Op zondag 25 maart 2007 15:30 schreef Huppelei het volgende:
Waren net in de winkel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan toch ook de lage nemen?quote:Op zondag 25 maart 2007 20:25 schreef De_Brandweer het volgende:
Hmmm, die hoge zijn wel en echte poepkleur zeg. Jammer, want als die hoge ook zwart waren zou ik ze wel kopen denk ik.
Die zijn mij iets te rozequote:Op zondag 25 maart 2007 20:29 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[[url=http://xs113.xs.to/xs113/07120/DSC00323.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Stüssy shirt (20e 8))
Nike Dunk High Year of the Pig (met de nieuwe doos), tier0 van Nort Berlin
Uffie LP
Berlijn
Nah, lage Court Forces vind ik niet echt tof, maar die colorway is gewoon te erg.quote:
Zeer dope pickups.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:12 schreef Jeltos het volgende:
Van week weer 2 nieuwe paartjes binnen gekregen![]()
[afbeelding]
adidas metro echt super lang naar moeten zoeken maar uiteindelijk via marktplaats nieuw voor 62 euro![]()
[afbeelding]
Cruff spots ook via marktplaats ook echt bruut vindt ik en deze heeft echt niemand![]()
en hier dan men collectie tot nu toe morgen nog nieuwe Nike Dunks halen want men oude zijn gestolen GVD![]()
http://images.sugababes.nl/user_pics/859/859983_d061f89762.jpg
maja de adidas en cruff verzacht de pijn![]()
Nike Af1 ?quote:Op maandag 26 maart 2007 09:37 schreef J_Velsink het volgende:
Ik ben bang dat mijn vraag hier ook niet beantwoordt gaat worden maar ik probeer het toch!
Ik zoek een schoen waarvan ik weinig weet.
Het lijkt op een Nike Low Dunk schoen maar volgens mij is het niet van Nike zelf.
De kleur is zwart glimmend leer, en de randen zijn afgewerkt met goud (met randen bedoel ik het gestickte van de schoen).
Iemand die dit bekend voor komt en mij kan vertellen welk merk de schoen is?
sh!t ik ben pas volgende week in groningenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:48 schreef Apekoek het volgende:
tip!
de jack en jones in groningen doet alle schoenen en dus ook sneakers voor 10 euro per paar de deur uit wegens een nieuwe collectie.
ik weet het, het zijn geen nike's, bikkembergs of quicks, maar het is wel echt leer, goede kwaliteit. en ook nog op dit moment modieus.
Nee het lijkt meer op het lage model (low dunks).quote:
Das zeker een mooie actie! helaas woon ik in A'damquote:Op maandag 26 maart 2007 10:48 schreef Apekoek het volgende:
tip!
de jack en jones in groningen doet alle schoenen en dus ook sneakers voor 10 euro per paar de deur uit wegens een nieuwe collectie.
ik weet het, het zijn geen nike's, bikkembergs of quicks, maar het is wel echt leer, goede kwaliteit. en ook nog op dit moment modieus.
Mmmmh heb wel hoge gezien waren van Hugo boss ook glimmend zwartr maar ze leken percies op nike dunk High ik heb ze in zilver en wit maar daar hadden ze geen lage toen in die winkel maar dat model is precies zelfde als dunk high maja het was low hequote:Op maandag 26 maart 2007 11:02 schreef J_Velsink het volgende:
[..]
Nee het lijkt meer op het lage model (low dunks).
[afbeelding]
Een beetje zoals dit alleen dan is het glimmend.
zeker, jack en jones is best okay!quote:Op maandag 26 maart 2007 11:38 schreef Teije het volgende:
[..]
Das zeker een mooie actie! helaas woon ik in A'dam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |