As zondag de release van het Polkadot 2 pack bij Patta in Amsterdam, kun je voor 125 een exclusieve gewone Dunk scoren Snever. Moet je wel op tijd langsgaan. Kijk even op www.teampatta.nlquote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:12 schreef Snever het volgende:
*zoekende naar Nike dunk low
Beetje fucked up post na het stappen.quote:Ik vind die brede rand niet mooi
Weetjewat, ik heb nog wel een brede g-star broek hier ergens liggen. Doe ik die aan en ga dan nog eens een paar sb'tjes passen. Als het tof staat ga ik gewoon wat meer baggy broeken dragen. Zitten nog lekkerder ook!
Ik zou graag willen zien hoe jullie je sb's dragen doormiddel van een PIC!
Bedankt
Koop gewoon die schoenen man. Doe je ze alleen aan als je een broek hebt waar het bij staat.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:12 schreef Snever het volgende:
Ik vind die brede rand niet mooi
Weetjewat, ik heb nog wel een brede g-star broek hier ergens liggen. Doe ik die aan en ga dan nog eens een paar sb'tjes passen. Als het tof staat ga ik gewoon wat meer baggy broeken dragen. Zitten nog lekkerder ook!
Bedankt
Niet schoenen kopen die bij je broek passen, echt niet doen. Je moet je schoenen niet als het verlengstuk van je broek zien, maar je broek als het verlengstuk van je schoenen. dus eerst schoenen kopen en dan een broek (Y).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:12 schreef Snever het volgende:
Ik vind die brede rand niet mooi
Bedankt
Oke, maar ben toch al van plan om wat meer baggy broeken te gaan dragen. Heb er nog 1 in de kast liggen en zal er volgende maand (salaris) nog 1 bij kopen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 03:38 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Niet schoenen kopen die bij je broek passen, echt niet doen. Je moet je schoenen niet als het verlengstuk van je broek zien, maar je broek als het verlengstuk van je schoenen. dus eerst schoenen kopen en dan een broek (Y).
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:58 schreef fretclick het volgende:
sb dunks kunnen makkelijk onder een 'normale' broek!
snever, dit zijn allemaal gewoon sb dunks met een iets wat dikkere tong, je ziet het nauwelijks als je de veters gewoon gebruikt, zitten heerlijk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:13 schreef Snever het volgende:
Ik ben gister dus naar Amsterdam geweest op Nike Sb jacht en wat ik aantrof was minder.
Ben namelijk bij de volgende winkels geweest:
Britain
Ground Zero
Tom's Skateshop
Sneakers
Front Runner
Alleen bij Ground Zero hadden ze een gewone versie van Nike Sb(saaie kleur) en de rest hadden alleen maar skatemodellen met die extra dikke tong. Weet iemand waar ik de gewone modellen kan halen zoals floyd heeft op pagina 5 van dit topic?
Deze dus:
[afbeelding]
Of deze:
[afbeelding]
wat is er mis mee dan? gewone dunks kunnen wel onder een normale broek? en wat is baggy volgens jou?quote:
Ja, dat van die maat snap ik ook niet helemaalquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je hebt normaal 10.5 en nu maat 9 gekocht? Raar, meestal is het andersom.
Enne, maak eens foto's.
Verwar je niet UK maat met US maat ofzo?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:07 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ja, dat van die maat snap ik ook niet helemaalMaar ze passen prima, en er staat toch écht maat 9 in
.
Foto's maak ik nog wel, die komen eraan
Ik draag ze ook onder een normale broek, staat prima hoor.quote:
Ik zou het ook niet proberen met een wortel broek, maar een standaard bootcut (bijvoorbeeld Levi's 512) past prima bij een SB Dunk.quote:
lijkt wel gewoon een superstar maar waar je em kan krijgen zou ik niet weten, wel dope printje!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:18 schreef JustBlaze het volgende:
http://img171.imageshack.us/my.php?image=dikkeadidasjesvb8.jpg
Weet iemand wat voor model dit is? en waar verkrijgbaar?
Ik vind ze het tofste staan bij een broek met rechte pijpen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:08 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet proberen met een wortel broek, maar een standaard bootcut (bijvoorbeeld Levi's 512) past prima bij een SB Dunk.
Die heb ik ooit gratis gehad. 3 keer aangetrokken en nu liggen ze ergens in een hoek. Oncomfortabele kutdingen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:41 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
net nieuwvoor weinig
airforce1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |