Retail op de atmos site was iets van 90 euro.quote:Op maandag 16 april 2007 19:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat kosten de elephants normaliter dan? 200 ofzo?
140 dollar is een ok prijs, St Patty's zijn niet zo heel duur, lagen een half jaar geleden voor 4 tientjes nog in een Duitse outlet.quote:Op maandag 16 april 2007 19:42 schreef jovink het volgende:
nike st patrivcks uit china 140 dollar incl shipping. valt kwa prijs nog wel mee maar ben bang dat ze of nep zijn of niet overkomen hij heeft wel allemaal positieve feedback
what the do
Je kan wel 10-15 paar kopen ofzo maar uiteindelijk houd je altijd wel 2-3 favoriete over ofzo die je het meeste draagt. Althans, zo heb ik dat zelf ervaren. Heb hier teveel staan dat ik (bijna) nooit draag en da's dan toch zonde. Ik heb me ook voorgenomen voorlopig niks meer te kopen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:38 schreef Z het volgende:
Ik heb alle bovenstaande sites eens 'doorgenomen' en ik zou er zo maar eens een dure hobby bij gekregen kunnen hebben. Ik ben me vooralsnog aan het inhouden.
ja komt neer op 100 incl dat is wel te doen ja 4 tientjes?? dat is wel zioek goedkoop maar maak me meer zorgen over of ze wel aankomen eigenlijk.. en niet fake zijn ze komen uit hog kongquote:Op maandag 16 april 2007 20:08 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
140 dollar is een ok prijs, St Patty's zijn niet zo heel duur, lagen een half jaar geleden voor 4 tientjes nog in een Duitse outlet.
Ik zou geen 10-tallen paren kopen hoor maar ik zou er zo een stuk of drie kunnen bestellen. Gelukkig kan ik mezelf redelijk inhouden.quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan wel 10-15 paar kopen ofzo maar uiteindelijk houd je altijd wel 2-3 favoriete over ofzo die je het meeste draagt. Althans, zo heb ik dat zelf ervaren. Heb hier teveel staan dat ik (bijna) nooit draag en da's dan toch zonde. Ik heb me ook voorgenomen voorlopig niks meer te kopen.
Als je het maar uit je hoofd laat 180 retro's te kopen. De Scapino had ze nog beter nagemaakt.quote:Op maandag 16 april 2007 20:23 schreef Z het volgende:
Ik zou geen 10-tallen paren kopen hoor maar ik zou er zo een stuk of drie kunnen bestellen. Gelukkig kan ik mezelf redelijk inhouden.
haha ja iddquote:
Damn, dat scheelt net zo veel! Enig idee waar ik ze nog kan bestellen tegen die prijs? (of kan kopen)quote:Op maandag 16 april 2007 19:46 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Retail op de atmos site was iets van 90 euro.
Als ze ooit nog bij Patta komen zou 150 euro een te verwachten minimum prijs zijn.
Op ebay gaan ze voor rond de 200 dollar volgens mij.
Nergens volgens mij. Overal worden hogere prijzen voor die AM1 gevraagd.quote:Op maandag 16 april 2007 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Damn, dat scheelt net zo veel! Enig idee waar ik ze nog kan bestellen tegen die prijs? (of kan kopen)
Volgens mij wordt tegenwoordig helemaal niks meer goedkoperquote:Op maandag 16 april 2007 21:18 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Nergens volgens mij. Overal worden hogere prijzen voor die AM1 gevraagd.
Ebay lijkt me het beste of misschien een moment wachten tot dat ze misschien goedkoper (of juist duurder worden)
en wat vind jij er nog meer van?quote:Op maandag 16 april 2007 21:26 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind van niet.
Die heb ik dus, kut schoenen inderdaad, gelukkig waren ze maar 60 euro. Pure nostalgie aankoop, toentertijd had ik ze ook, en wat een lekkere schoenen waren dat.quote:Op maandag 16 april 2007 20:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat 180 retro's te kopen. De Scapino had ze nog beter nagemaakt..
Nee vind ik ook niet.quote:Op maandag 16 april 2007 21:22 schreef jovink het volgende:
valt een am90 nou hetzelfde als een sb high?
moet ik morgen nog gaan passen ook nog is ff kijken wanneer de veiling aflooptquote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Nee vind ik ook niet.
Een AM90 zit losser..
Oh, we hebben het over andere schoenen. Jij over AM90's, ik over Dunk SB's.quote:Op maandag 16 april 2007 20:19 schreef jovink het volgende:
[..]
ja komt neer op 100 incl dat is wel te doen ja 4 tientjes?? dat is wel zioek goedkoop maar maak me meer zorgen over of ze wel aankomen eigenlijk.. en niet fake zijn ze komen uit hog kong
Welk maat heb je dan?quote:Op maandag 16 april 2007 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan wel 10-15 paar kopen ofzo maar uiteindelijk houd je altijd wel 2-3 favoriete over ofzo die je het meeste draagt. Althans, zo heb ik dat zelf ervaren. Heb hier teveel staan dat ik (bijna) nooit draag en da's dan toch zonde. Ik heb me ook voorgenomen voorlopig niks meer te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |