Concrete in Den Haag had ze ook nog in de etalage staan vandaag, welke maten en prijs durf ik niet te zeggen. http://www.concrete.nl voor contactgegevens.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:13 schreef TAG-Speedy het volgende:
Wederom bedankt
Die winkel in Amsterdam uit je eerdere post had nog 1 paar in mt44 liggen, ga ik volgende week naar kijken (zo op het plaatje ben ik er weg van maar wil ze toch wel even in het echt zien als de mogelijkheid er toch is), mocht die onverhoopt weg zijn dan kan ik altijd nog die duitse zaak proberen.
Ben gister bij Subzero geweest, en ook al vond ik weinig enthousiasme bij m'n medeshoppers, heb ze toch maar meegenomenquote:
die zijn best okquote:Op maandag 21 februari 2005 23:16 schreef TAG-Speedy het volgende:
48 paar slechts en dan maar 220 dollar, daar gaat aan verdient worden op eBay
Mijn aanwinst ook maar even op de foto gezet, wat een verademing na al die jaren behelpen met andere schoenen
[afbeelding]
Niet echt mijn smaak, deze uitvoering, maar tof dat je ze gevonden hebt.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:16 schreef TAG-Speedy het volgende:
48 paar slechts en dan maar 220 dollar, daar gaat aan verdient worden op eBay
Mijn aanwinst ook maar even op de foto gezet, wat een verademing na al die jaren behelpen met andere schoenen
[afbeelding]
Dizzee Rascal editionquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:40 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Limited edition, 48 paar in totaal. Verdere gegevens ontbreken.
Ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:45 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Dizzee Rascal edition![]()
mja ik vind dat hele model erg lelijk om eerlijk te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |