Dit type (in het Paars/Zwart/Wit welteverstaan) is inderdaad de legendarische Air Max wat mij betreft, niet degene uit de OP...quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:12 schreef bojaaper het volgende:
[afbeelding]
Dit is de beste schoen ooit! Ik heb een paar die er echt niet meer uitzien, maar ze lopen echt superlekker
Als je ze in de winkel zietquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik vind ze eigenlijk maar lelijk...en dan heb ik het nog niet een over de kleuren
![]()
MAAR ze lopen vast lekker (tja... er moet toch iets goed aan zijn)
Deze dus:quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:40 schreef jpg97 het volgende:
ik vond de runningschoen niet zo mooi, maar de half hoge basketbalschoen was daarentegen echt mooi ( de zwarte ).
Komt die ook op de markt?
[afbeelding]
deze in het zwart dus
ja die komt ook, en er was als ik mij niet vergis ook nog een groene met 180 airblok en pump (gejat van reebok)quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:40 schreef jpg97 het volgende:
ik vond de runningschoen niet zo mooi, maar de half hoge basketbalschoen was daarentegen echt mooi ( de zwarte ).
Komt die ook op de markt?
[afbeelding]
deze in het zwart dus
die uitd e OP is dan ook de Air 180 en geen Air Max...quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Dit type (in het Paars/Zwart/Wit welteverstaan) is inderdaad de legendarische Air Max wat mij betreft, niet degene uit de OP...
Idd. Ik denk niet dat ik ze ga kopen, alhoewel deze kleur wel erg vet is:quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waardeloos, die kleinere air-unit. Ze zijn niet meer zoals de echte 180's. Breng ze echt uit, of niet uit. Maar geen halfbakken versie.
Die waren extra hoog, die schoenen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja die komt ook, en er was als ik mij niet vergis ook nog een groene met 180 airblok en pump (gejat van reebok)
Die kleurencombo was de allereerste 180 women. De tegenhanger van die roze/blauwe 180.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Idd. Ik denk niet dat ik ze ga kopen, alhoewel deze kleur wel erg vet is:
[afbeelding].
Hier het vorige topic met veel plaatjes van 2005 samples Nike Air 180: is die weer verkrijgbaar?
Iwannabeahippyandiwannagetstoned!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:37 schreef bolivian het volgende:
Ah, de klassieker!
[afbeelding]
Wat een foeilelijke schoenen zeg,!
Ik heb inmiddels al Nike air max MX orange.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:33 schreef Modus het volgende:
nike air max infrared maat 42,5
Hmmm.... I see... En over welke Air MAX had ik het dan?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die uitd e OP is dan ook de Air 180 en geen Air Max...
Overigens vind ik qua design de Air Max '90 het gaafst, de Air Max '93 loopt het lekkerst deze, de Air Max '91, maar beter bekend als de Air Max Classic is nu al 13 jaar onafgebroken op de markt te krijgen
Toen ze echt helemaal in waren, waren er amper nog gabbers.....quote:Op woensdag 22 december 2004 00:24 schreef Björk het volgende:
Ik heb ze nooit mooi gevonden.
En ik associeer nike air ook met gabbers.
Toen ze echt helemaal in waren , droegen zij ze altijd.
En ik vond dat maar rare types
Over de air max 91 tegenwoordig bekend als air max classic.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm.... I see... En over welke Air MAX had ik het dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |