Nu heb je bij de footlocker weer allemaal van die retro schoenen. Nike Air max classics komen terug enzo. Maar die gast daar vertelde mij dat deze 2 niet gingen komen.
Vraag: weet iemand een site of iets dergelijks waar je deze schoenen nog zou kunnen bestellen of replica's ervan.
en ik geloof dat je ook nog www.sneakercenter.com hebt waar je oude modellen kunt kopen.
ik zal nog es even rondkijken.
en anders gewoon even op eBay kijken, worden ook genoeg ongedragen oude sneakers verkocht
quote:Die zijn er toch altijd geweest of ben ik nou gek?
Op maandag 17 maart 2003 12:11 schreef Qlimax het volgende:Nike Air max classics komen terug enzo.
quote:de "oude" kleuren van vroeger....
Op maandag 17 maart 2003 14:43 schreef The-What het volgende:[..]
Die zijn er toch altijd geweest of ben ik nou gek?
alle oude classic modellen....
quote:Die zijn nooit weg geweest. Ook niet qwa kleuren of dat soort meuk
Op maandag 17 maart 2003 12:11 schreef Qlimax het volgende:
Nike Air max classics komen terug enzo.
Misschien staan ze wel op de footlocker online verkoop en dat die werknemer dat niet weet, zal haast wel niet
http://www.footlocker-europe.com
quote:De eerste reeks air max was niet helemaal hetzelfde als de classic reeks die ze later uitbrachten. De classics waren er ook alleen maar in blauw met wit, terwijl de eerste reeks 3 kleurig was.
Op maandag 17 maart 2003 16:16 schreef F1908 het volgende:Die zijn nooit weg geweest. Ook niet qwa kleuren of dat soort meuk
180's waren schitterend, maar niet zo mooi als de Sir Charles versie ervan.
Ik vraag me nog steeds af of je er lekker op kan hardlopen. Op de max (zowel eerste als de eerste reeks met luchtkamer helemaal door de hak) ging het in ieder geval niet.
Weet iemand of deze schoenen weer verkrijgbaar zullen zijn in Nederland, of dat zijn in Amerika. Op Nike sites en Footlocker sites kan ik iig niets terugvinden.
Die mocht ik toen niet van me ouders omdat ze zo duur waren! Haha! Als ze die weer gaan uitbrengen koop ik ze direct!
quote:ik heb ze nooit gehad, heb wel de schoenendoos gehad vane en buurvrouw omdat ik een schoenendoos nodig had. Is dus een schoenendoos zoals bovenstaande.
Op zondag 9 november 2003 20:55 schreef D.Rose het volgende:
Da's toch alweer 13 jaar geleden.
Ik heb de schoendoos nog
Destijds waren die schoenen ook out of my league, komen ze uit, dan koop ik ze ook!
quote:Ze waren toen 350 gulden, en ze waren best snel kapot
Op zondag 9 november 2003 21:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik heb ze nooit gehad, heb wel de schoenendoos gehad vane en buurvrouw omdat ik een schoenendoos nodig had. Is dus een schoenendoos zoals bovenstaande.
Destijds waren die schoenen ook out of my league, komen ze uit, dan koop ik ze ook!
ach wie let daar nou op?
quote:Idd snel vuil, en ik vond de 'gewone' air max lekkerder lopen
Op zondag 9 november 2003 21:15 schreef Mexoryl het volgende:
Ik had ze ooit en zou ze nu niet willen hebben. Ze liepen best lekker, maar werden snel vuil.
quote:Is dat die met het air kijkvenster rondom in de hak? Met vaste sok? Die heb ik ook gehad
Op zondag 9 november 2003 21:18 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb nu die Air Max 93, de "opvolger" van de Huarache en de 180 (sokconcept en grote air zool in een) en die loopt ook verschrikkelijk lekker, en vooralsnog slijtvast. Maar ja, het blijvenb witte linnen sportschoenen en die zijn nou eenmaal snel vuil.ach wie let daar nou op?
Die vond ik ook erg cool, in die kleurstelling.
quote:ja, ik zie net dat m'n plaatje niet werkt
Op zondag 9 november 2003 21:20 schreef Robertje het volgende:
Zijn dat die loopschoenen?
Je hebt ze ook nog in basketbalschoenvorm gehad, die waren groen met zwart, enorm hoog, enorm duur en hadden een pompje a la Reebok pump
quote:Die Maxes bedoelde ik dus, hier had ik de blauwe van, virenden hadden deze en de groene
Op zondag 9 november 2003 21:21 schreef haaahaha het volgende:[..]
Is dat die met het air kijkvenster rondom in de hak? Met vaste sok? Die heb ik ook gehad
[afbeelding]
Die vond ik ook erg cool, in die kleurstelling.
[Dit bericht is gewijzigd door Robertje op 09-11-2003 21:28]
quote:Nee man, dit
Op zondag 9 november 2003 21:28 schreef Roderick het volgende:
[afbeelding]zijn dat ze?
quote:dat is de basketballschoen uitvoering
Op zondag 9 november 2003 21:28 schreef Roderick het volgende:
[afbeelding]zijn dat ze?
dit is de loopschoenuitvoering
quote:hij vind wel weer een mooie foto hoor, daar was ik al de hele tijd naar op zoek
Op zondag 9 november 2003 21:39 schreef haaahaha het volgende:[..]
Nee man, dit
must have those shoes...
quote:ga dan rondgangen in een Lonsdale topic
Op zondag 9 november 2003 21:46 schreef 2HARD4U het volgende:
wat een homo schoenen gatverdamme bah:r:r:r
hier hou ik niet van bah
Nordcore kloon???
Jammer dat ze hem niet in de originele kleurencombo hebben gereissued; paars met een rozetint
Ik kan ze nergens vinden, misschien schrijf ik het verkeerd?
quote:Huarache, ik heb in 2000 de reissue gekocht, een jaar gedragen en toen schoongemaakt en sindsdien in m'n kast bewaard.
Op zondag 9 november 2003 22:18 schreef Sjabba het volgende:
En de Hurrachis dan?Ik kan ze nergens vinden, misschien schrijf ik het verkeerd?
Ik hoop dat ze die net als de Air Max Classic eens permanent in het assortiment opnemen.
deze bedoel je, precies dezelfde kleur als dat ik ze ook nog heb:
Kan zo geen foto van ze vinden.
quote:Ach weet je, in die tijd waren dit de eerste in zijn soort. Ze waren erg cool en dus is het gewoon jeugdsentiment. Ik zie wel dat als je ziet wat je nu kan kopen aan nikes, deze nikes er verouderd en misschien simpel eruit zien, maar dan nog gaat de term homo schoenen me echt wel iets te ver.
Op zondag 9 november 2003 21:46 schreef 2HARD4U het volgende:
wat een homo schoenen gatverdamme bah:r:r:r
hier hou ik niet van bah
quote:Verouderd? Simpel? Jeugdsentiment? Deze schoenen zijn gewoon
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ach weet je, in die tijd waren dit de eerste in zijn soort. Ze waren erg cool en dus is het gewoon jeugdsentiment. Ik zie wel dat als je ziet wat je nu kan kopen aan nikes, deze nikes er verouderd en misschien simpel eruit zien, maar dan nog gaat de term homo schoenen me echt wel iets te ver.
quote:Jep correct
Op maandag 10 november 2003 10:45 schreef itsontoday het volgende:[..]
Verouderd? Simpel? Jeugdsentiment? Deze schoenen zijn gewoon
, gewoon echt mooie schoenen. Ach sommige mensen gooien overal de term homo voor.
net als velen mocht ik die schoenen ook niet hebben omdat ze te duur waren Daar na ben ik gaan werken en kocht ik echt elke nike air schoenen die uit kwamen
Elk maand had ik nieuwe schoenen. Best ziek
quote:Inderdaad... Ik heb precies hetzelfde; niet dat ik elke maand nieuwe Nikes kocht, maar wel 4x per jaar de nieuwste (en dus vaak ook de duurste) Nikes. Daarvoor mocht ik van mijn ouders 1x per jaar nieuwe en dan zeker niet de duurste...
Op maandag 10 november 2003 12:15 schreef ook_gek het volgende:
net als velen mocht ik die schoenen ook niet hebben omdat ze te duur warenDaar na ben ik gaan werken en kocht ik echt elke nike air schoenen die uit kwamen
Elk maand had ik nieuwe schoenen. Best ziek
Een vriend van mij had vroeger ook van die stoere Huarache's, ik niet...
Dus ik hoop dat die terugkomen, dan koop ik ze zeker!
quote:Weheheh ik ken het
Op maandag 10 november 2003 14:20 schreef MikeAir het volgende:[..]
Inderdaad... Ik heb precies hetzelfde; niet dat ik elke maand nieuwe Nikes kocht, maar wel 4x per jaar de nieuwste (en dus vaak ook de duurste) Nikes. Daarvoor mocht ik van mijn ouders 1x per jaar nieuwe en dan zeker niet de duurste...
Nu is het al jaren zo, dat wanneer ik mooie Nikes zie, ik ze lekker gewoon koop!
Doordat ik ze vroeger niet mocht hebben, ben ik er nu waarschijnlijk een beetje verslaafd aan geraakt...Een vriend van mij had vroeger ook van die stoere Huarache's, ik niet...
Dus ik hoop dat die terugkomen, dan koop ik ze zeker!
Net als gisteren die jas die ik gekocht heb voor 350 euro
quote:Gevolg is wel dat ik schoenen niet meer verslijt... er staan er genoeg in mijn kamer. Voordat ze een beetje beginnen te slijten, koop ik weer nieuwe.
Op maandag 10 november 2003 15:09 schreef ook_gek het volgende:[..]
Weheheh ik ken het
Alleen koop ik nu wat ik zelf wil. En of het nou veel geld is of niet. Als ik het wil en ik heb het geld dan koop ik hetNet als gisteren die jas die ik gekocht heb voor 350 euro
quote:300 gulden en met een beetje geluk 320 gulden
Op maandag 10 november 2003 15:45 schreef Zwansen het volgende:
Wat kosten die Air 180 vroeger eigenlijk?
quote:Damn dat was vroeger echt een hoop geld! Tegenwoordig zijn elke Max 150 ¤ (330 piek dus)
Op maandag 10 november 2003 16:17 schreef ook_gek het volgende:[..]
300 gulden en met een beetje geluk 320 gulden
Is nog wel een hoop geld
Als dat zo is, koop ik serieus 5 paar ofzo . Ik hoop alleen niet dat ze ze net zo veel gaan produceren als nu de Air Max 90 weer.
.
quote:Ik wel, deze en een paar anderen mogen wat mij betreft defenitief opgenomen worden in de vaste Nike schoenen lijn net zoals de Air Max Classic ook al onafgebroken sinds 1991 te koop is.
Op maandag 10 november 2003 19:18 schreef Modus het volgende:
Als dat zo is, koop ik serieus 5 paar ofzo. Ik hoop alleen niet dat ze ze net zo veel gaan produceren als nu de Air Max 90 weer.
.
Deze mogen ze van mijn part permanent op de markt brengen:
Air Max 1990 (ziet er naar uit dat dat nu ook gebeurt)
Air Max '93 (Is nog steeds verkrijgbaar, nu wee rin zwart-grijs)
Air Huarache
Air 180
quote:die en deze waren mijn favorieten:
Op maandag 10 november 2003 20:24 schreef haaahaha het volgende:
Dat zijn de mindere kleuren. Ik vind deze toch het mooist.
[Dit bericht is gewijzigd door HenkieSpankie op 10-11-2003 21:02]
quote:deze?
Op maandag 10 november 2003 21:00 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik had die dingen nog in het wit-oranje
Dat meisje waar ik het in de OP over had, had ze met een geel tint
De 180's waren ook mij te prijzig. Toen ik ze toch wilde hebben waren ze al weer weg en heb ik Jordans gekocht. Een paar nieuwe 180's zou ik zo kopen, al was het maar voor het sporten
had je ze ook niet in een groen/wit/blauw combinatie ?
quote:Nee, geen last van gehad (bij normaal gebruik dan). Alleen worden ze vrij snel dof.
Op dinsdag 11 november 2003 14:28 schreef MikeAir het volgende:
Die air-unit zo in de zool lijkt mij erg kwetsbaar. Raakt dat niet snel beschadigd?
quote:Jep, donkerblauw met een beetje turquoise/groentint.
Op dinsdag 11 november 2003 18:30 schreef Aschkael het volgende:
had je ze ook niet in een groen/wit/blauw combinatie ?
quote:Die hebben dezelfde luchtkamer als mijn laatste paar air max. Het lijken mij meer cross-trainers dan running en dat is toch wat minder.
Op woensdag 26 november 2003 19:40 schreef Modus het volgende:
Hey MM, deze zijn ook wel cool
Deze waren echt , twee paar van gehad vroeger. Ik was een echte sneakergek.
BTW waarom is mijn afbeelding alleen als link zichtbaar?
quote:nee duh dat forum is down
Op vrijdag 28 november 2003 14:17 schreef MikeyMo het volgende:
dat plaatje werkt zowiezo niet
quote:whehehe
Op vrijdag 28 november 2003 14:37 schreef pimpin het volgende:[..]
nee duh dat forum is down
Heeft iemand misschien een foto van die Groene air Max'en , die kwamen uit na die Oranje en die Blauwe.Die had ik vroeger samen met de 180's.Die Groene air maxen waren echt de vetste schoenen die ik ooit heb gehad !!!
quote:Jaaaaa, die heb ik ook nog gehad
Op maandag 10 november 2003 08:26 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Huarache, ik heb in 2000 de reissue gekocht, een jaar gedragen en toen schoongemaakt en sindsdien in m'n kast bewaard.
Ik hoop dat ze die net als de Air Max Classic eens permanent in het assortiment opnemen.
deze bedoel je, precies dezelfde kleur als dat ik ze ook nog heb:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Volfens mij was ik toen iets van 7/8 (kan ook 10 zijn ) ofzo en damn wat was ik blij met die schoenen. Ik had de groene uitvoering
Maar je kunt bij Nike toch ook je eigen schoenen ontwerpen? Eigen kleur en zelfs eigen naam erop. Kosten: ongeveer 300euro. Maar dan heb je wel originele schoenen!
quote:origineel zijn is zo voor losers
Op woensdag 24 december 2003 18:54 schreef g1id het volgende:
Ech allemaal lelijke schoenen, alleen de classics blijven het mooistgewoon zwart/wit, geen gezeik.
Maar je kunt bij Nike toch ook je eigen schoenen ontwerpen? Eigen kleur en zelfs eigen naam erop. Kosten: ongeveer 300euro. Maar dan heb je wel originele schoenen!
Ik zou nog wel een paar Nike Epic willen,
ooit in 1984-85 400 gulden, maar niet te verslijten.
Wel 2 x laten verzolen.
dus hij komt waarschijnlijk wel weer?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 00:05 schreef Modus het volgende:
Samplefoto's die nu op het web rondzwerven:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er uit alsof ze de dikke air-unit toch iets aangepast hebben (iets dunner) t.o.v. het origineel:
[afbeelding]
En de kleuren zijn net als bij de Max '90 minder fel.
Geen idee óf en zo ja wanneer ze in NL komen.
.
damn, heb 44,5quote:Op maandag 21 juni 2004 16:42 schreef david_hasselhof het volgende:
De nike air 180's zijn nog te krijgen (jaja) in Beverwijk op de oosterse markt, heb mij daar de vorige keer al flink oververbaasd maar sommige boys hebben ze gewoon nog liggen (liggen daar dus al 10 jr) Alleen het roze model dat ik vroeger zelf had (á fl. 349-,!!!!! ziek) heb ik niet gezien. het enige grote nadeel is dat ze alleen nog maar hele kleine maten hebben, dus ik met mijn 45 stond daar aardig te flippen dat ze ze niet in mijn maat hadden. Ze zijn nog behoorlijk goedkoop ook 80 euro ofzo.......dus mensen met kleine voeten: succes!
Hebben ze maat 42?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:42 schreef david_hasselhof het volgende:
De nike air 180's zijn nog te krijgen (jaja) in Beverwijk op de oosterse markt, heb mij daar de vorige keer al flink oververbaasd maar sommige boys hebben ze gewoon nog liggen (liggen daar dus al 10 jr) Alleen het roze model dat ik vroeger zelf had (á fl. 349-,!!!!! ziek) heb ik niet gezien. het enige grote nadeel is dat ze alleen nog maar hele kleine maten hebben, dus ik met mijn 45 stond daar aardig te flippen dat ze ze niet in mijn maat hadden. Ze zijn nog behoorlijk goedkoop ook 80 euro ofzo.......dus mensen met kleine voeten: succes!
Wou je zeggen dat je die vroeger niet had?quote:Op zondag 9 november 2003 21:41 schreef Bioslock het volgende:
Die schoenen zijn echt lelijk zeg..
Ja, in ieder geval de blauw/roze, dit is een sample ervan:quote:Op zondag 25 juli 2004 14:44 schreef itsontoday het volgende:
Jammer dat die air-unit kleiner word en ik hoop dat ze originele kleuren ook gaan uitbrengen.
welke footlocker want dan vraag ik het evenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:25 schreef wetmax het volgende:
Ik was vorige week in Amsterdam en toen zag ik dat een verkoper van Footlocker ze gewoon aanhad! De originele kleur! En ze zagen er gloednieuw uit...:9~
Durfde alleen zo 1,2,3, nie te vragen waar ie ze in godesnaam vandaan had![]()
De grote footlocker in de Kalverstraat....aan de rechterkant (gezien vanaf het CS)...quote:Op maandag 26 juli 2004 12:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welke footlocker want dan vraag ik het even
Hoi alle Air 180 fansquote:Op woensdag 24 december 2003 11:00 schreef Imbi het volgende:
Ik ben gisteren bij de footlocker geweest,om te vragen of de 180's weer uitkomen.Hij zei dat hij iets gehoord had dat Nike de mallen van de 180 kwijt is, en dat dit is uitgelekt.Vandaar dat er nu geruchten rondgaan dat de 180's weer uitkomen.Volgens hem gaat dit waarschijnlijk niet gebeuren...maar je weet maar nooit...
doe even de groeten aan Yvonnequote:Op donderdag 29 juli 2004 23:51 schreef sonny het volgende:
[..]
Hoi alle Air 180 fans,het lijkt erop alsof de geruchten waarheid begint te worden.
De reden waarom die niet als de air max '87, '90, '93 & classic BW (=big window) opnieuw is uitgebracht (tot nu toe) is dat de mal om ze te maken per ongeluk is vernietigd. Helaas maar waar.
Echter, gezien de grote vraag naar de schoen uit het heerlijke verleden is besloten om de schoen ergens in 2005 opnieuw op de markt te brengen. Een nieuwe mal is reeds gefabriceerd ter waarde van $500.000.
Hoe ik dit weet? Simpel ik zag de affiches van alle 180 reclames in een pas partout (lijst) rondgaan op mijn werk. En heb daar even naar geinformeerd. (werk bij nike)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |