Nu heb je bij de footlocker weer allemaal van die retro schoenen. Nike Air max classics komen terug enzo. Maar die gast daar vertelde mij dat deze 2 niet gingen komen.
Vraag: weet iemand een site of iets dergelijks waar je deze schoenen nog zou kunnen bestellen of replica's ervan.
en ik geloof dat je ook nog www.sneakercenter.com hebt waar je oude modellen kunt kopen.
ik zal nog es even rondkijken.
en anders gewoon even op eBay kijken, worden ook genoeg ongedragen oude sneakers verkocht
quote:Die zijn er toch altijd geweest of ben ik nou gek?
Op maandag 17 maart 2003 12:11 schreef Qlimax het volgende:Nike Air max classics komen terug enzo.
quote:de "oude" kleuren van vroeger....
Op maandag 17 maart 2003 14:43 schreef The-What het volgende:[..]
Die zijn er toch altijd geweest of ben ik nou gek?
alle oude classic modellen....
quote:Die zijn nooit weg geweest. Ook niet qwa kleuren of dat soort meuk
Op maandag 17 maart 2003 12:11 schreef Qlimax het volgende:
Nike Air max classics komen terug enzo.
Misschien staan ze wel op de footlocker online verkoop en dat die werknemer dat niet weet, zal haast wel niet
http://www.footlocker-europe.com
quote:De eerste reeks air max was niet helemaal hetzelfde als de classic reeks die ze later uitbrachten. De classics waren er ook alleen maar in blauw met wit, terwijl de eerste reeks 3 kleurig was.
Op maandag 17 maart 2003 16:16 schreef F1908 het volgende:Die zijn nooit weg geweest. Ook niet qwa kleuren of dat soort meuk
180's waren schitterend, maar niet zo mooi als de Sir Charles versie ervan.
Ik vraag me nog steeds af of je er lekker op kan hardlopen. Op de max (zowel eerste als de eerste reeks met luchtkamer helemaal door de hak) ging het in ieder geval niet.
Weet iemand of deze schoenen weer verkrijgbaar zullen zijn in Nederland, of dat zijn in Amerika. Op Nike sites en Footlocker sites kan ik iig niets terugvinden.
Die mocht ik toen niet van me ouders omdat ze zo duur waren! Haha! Als ze die weer gaan uitbrengen koop ik ze direct!
quote:ik heb ze nooit gehad, heb wel de schoenendoos gehad vane en buurvrouw omdat ik een schoenendoos nodig had. Is dus een schoenendoos zoals bovenstaande.
Op zondag 9 november 2003 20:55 schreef D.Rose het volgende:
Da's toch alweer 13 jaar geleden.
Ik heb de schoendoos nog
Destijds waren die schoenen ook out of my league, komen ze uit, dan koop ik ze ook!
quote:Ze waren toen 350 gulden, en ze waren best snel kapot
Op zondag 9 november 2003 21:04 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik heb ze nooit gehad, heb wel de schoenendoos gehad vane en buurvrouw omdat ik een schoenendoos nodig had. Is dus een schoenendoos zoals bovenstaande.
Destijds waren die schoenen ook out of my league, komen ze uit, dan koop ik ze ook!
ach wie let daar nou op?
quote:Idd snel vuil, en ik vond de 'gewone' air max lekkerder lopen
Op zondag 9 november 2003 21:15 schreef Mexoryl het volgende:
Ik had ze ooit en zou ze nu niet willen hebben. Ze liepen best lekker, maar werden snel vuil.
quote:Is dat die met het air kijkvenster rondom in de hak? Met vaste sok? Die heb ik ook gehad
Op zondag 9 november 2003 21:18 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb nu die Air Max 93, de "opvolger" van de Huarache en de 180 (sokconcept en grote air zool in een) en die loopt ook verschrikkelijk lekker, en vooralsnog slijtvast. Maar ja, het blijvenb witte linnen sportschoenen en die zijn nou eenmaal snel vuil.ach wie let daar nou op?
Die vond ik ook erg cool, in die kleurstelling.
quote:ja, ik zie net dat m'n plaatje niet werkt
Op zondag 9 november 2003 21:20 schreef Robertje het volgende:
Zijn dat die loopschoenen?
Je hebt ze ook nog in basketbalschoenvorm gehad, die waren groen met zwart, enorm hoog, enorm duur en hadden een pompje a la Reebok pump
quote:Die Maxes bedoelde ik dus, hier had ik de blauwe van, virenden hadden deze en de groene
Op zondag 9 november 2003 21:21 schreef haaahaha het volgende:[..]
Is dat die met het air kijkvenster rondom in de hak? Met vaste sok? Die heb ik ook gehad
[afbeelding]
Die vond ik ook erg cool, in die kleurstelling.
[Dit bericht is gewijzigd door Robertje op 09-11-2003 21:28]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |