Dit type (in het Paars/Zwart/Wit welteverstaan) is inderdaad de legendarische Air Max wat mij betreft, niet degene uit de OP...quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:12 schreef bojaaper het volgende:
[afbeelding]
Dit is de beste schoen ooit! Ik heb een paar die er echt niet meer uitzien, maar ze lopen echt superlekker
Als je ze in de winkel zietquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:02 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik vind ze eigenlijk maar lelijk...en dan heb ik het nog niet een over de kleuren
![]()
MAAR ze lopen vast lekker (tja... er moet toch iets goed aan zijn)
Deze dus:quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:40 schreef jpg97 het volgende:
ik vond de runningschoen niet zo mooi, maar de half hoge basketbalschoen was daarentegen echt mooi ( de zwarte ).
Komt die ook op de markt?
[afbeelding]
deze in het zwart dus
ja die komt ook, en er was als ik mij niet vergis ook nog een groene met 180 airblok en pump (gejat van reebok)quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:40 schreef jpg97 het volgende:
ik vond de runningschoen niet zo mooi, maar de half hoge basketbalschoen was daarentegen echt mooi ( de zwarte ).
Komt die ook op de markt?
[afbeelding]
deze in het zwart dus
die uitd e OP is dan ook de Air 180 en geen Air Max...quote:Op dinsdag 21 december 2004 22:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Dit type (in het Paars/Zwart/Wit welteverstaan) is inderdaad de legendarische Air Max wat mij betreft, niet degene uit de OP...
Idd. Ik denk niet dat ik ze ga kopen, alhoewel deze kleur wel erg vet is:quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:26 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waardeloos, die kleinere air-unit. Ze zijn niet meer zoals de echte 180's. Breng ze echt uit, of niet uit. Maar geen halfbakken versie.
Die waren extra hoog, die schoenen.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:27 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja die komt ook, en er was als ik mij niet vergis ook nog een groene met 180 airblok en pump (gejat van reebok)
Die kleurencombo was de allereerste 180 women. De tegenhanger van die roze/blauwe 180.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Idd. Ik denk niet dat ik ze ga kopen, alhoewel deze kleur wel erg vet is:
[afbeelding].
Hier het vorige topic met veel plaatjes van 2005 samples Nike Air 180: is die weer verkrijgbaar?
Iwannabeahippyandiwannagetstoned!quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:37 schreef bolivian het volgende:
Ah, de klassieker!
[afbeelding]
Wat een foeilelijke schoenen zeg,!
Ik heb inmiddels al Nike air max MX orange.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:33 schreef Modus het volgende:
nike air max infrared maat 42,5
Hmmm.... I see... En over welke Air MAX had ik het dan?quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die uitd e OP is dan ook de Air 180 en geen Air Max...
Overigens vind ik qua design de Air Max '90 het gaafst, de Air Max '93 loopt het lekkerst deze, de Air Max '91, maar beter bekend als de Air Max Classic is nu al 13 jaar onafgebroken op de markt te krijgen
Toen ze echt helemaal in waren, waren er amper nog gabbers.....quote:Op woensdag 22 december 2004 00:24 schreef Björk het volgende:
Ik heb ze nooit mooi gevonden.
En ik associeer nike air ook met gabbers.
Toen ze echt helemaal in waren , droegen zij ze altijd.
En ik vond dat maar rare types
Over de air max 91 tegenwoordig bekend als air max classic.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm.... I see... En over welke Air MAX had ik het dan?
quote:Op woensdag 22 december 2004 00:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Over de air max 91 tegenwoordig bekend als air max classic.
deze?quote:Op woensdag 22 december 2004 00:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Hmmm.... I see... En over welke Air MAX had ik het dan?
mjah, die dingenz ijn nergens terug te vinden, dat of ik heb de naam niet goedquote:Op dinsdag 21 december 2004 23:34 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die waren extra hoog, die schoenen.
Zal er nu wel wat vreemd uitzien.
die ogen bekendquote:Op woensdag 22 december 2004 09:01 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
[afbeelding]
dit zijn de vetste Nikes ooit, op de 180 na dan... Hoop dat de ST's ooit nog eens terugkomen...
die zijn uberquote:Op woensdag 22 december 2004 12:25 schreef Absinth het volgende:
Komen deze ook weer op de markt? Air Jordan V
[afbeelding]
Nike air 180 waren vroeger ook 349 gulden in Nederland.quote:Op woensdag 22 december 2004 13:07 schreef Absinth het volgende:
Zijn idd erg mooi, mn broer had die Jordans vroeger in het wit(1990), waren in Nederland erg duur(349 gulden), maar hij had ze belastingvrij gekocht in een Amerikaanse zaak in Duitsland(Amerikaanse legerbasis) voor 80Dollar
Het waren echt de aller- aller duurste nikes op een bepaald moment. 369 gulden.quote:Op woensdag 22 december 2004 07:40 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah, die dingenz ijn nergens terug te vinden, dat of ik heb de naam niet goed
Dat vond ik altijd van Citroen tot ze de huidige modellen op de markt brachten...quote:Op woensdag 22 december 2004 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nike is lellijk
Indeed...quote:
Jaaa die moet ik hebben...maar 125 dollar is dus zo'n 95 Euro is dus 209 piek...quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Deze dus:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Voor zover ik weet, worden die ook opnieuw uitgebracht. Maar mèt kleinere airunit, zoals alle 'nieuwe' 180s.
Ah, plaatje gevonden. Hierboven dus de originele, hieronder 2x een sample van 2005.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze staan voor $125 in een 2005 Nike folder.
Reken maar in nederland op minimaal 130 euro. Dat bedrag heb ik in ieder geval door gekregen bij footlocker. Maar ja dat kosten alle nieuwe nikes dus ja.quote:Op woensdag 22 december 2004 18:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jaaa die moet ik hebben...maar 125 dollar is dus zo'n 95 Euro is dus 209 piek...
ach ja..
die zijn volgens mij nog in elke sportwinkel te koop...quote:Op woensdag 22 december 2004 17:49 schreef whoops het volgende:
[..]
Indeed...Als ik deze ooit nog ergens tegenkom koop ik ze direct...
Ik hoop dat ze in de States nog te krijgen zijn...
Wat is decathlon?quote:Op woensdag 22 december 2004 19:37 schreef D-Devil het volgende:
Foot locker, 139 euro voor een paar classics...
Decathlon, 89 euro voor dezelfde classics.
Maat 40.5 hebben ze echter alleen bij de footlocker en niet bij de Decathlon.
Die in het paars en zwart heb ik al in geen jaren meer te koop gezien...quote:Op woensdag 22 december 2004 21:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die zijn volgens mij nog in elke sportwinkel te koop...
Die zijn tijdje geleden nog geretro'd. Dat is namelijk originele colourway van 91. Zullen sommige winkels misschien nog wel hebben.quote:Op woensdag 22 december 2004 21:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Die in het paars en zwart heb ik al in geen jaren meer te koop gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |