dat rijmt helemaal nietquote:Op zondag 3 juni 2007 22:35 schreef HenkBenzinetank het volgende:
mc jan is de man met zn dikke rhymes over kicks, dat is pas wat fijns
Ik dacht serieus dat ik de enige was die ze had en mooi vond, niet dusquote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef jovink het volgende:
[..]
dat rijmt helemaal niet![]()
[afbeelding]
en ja deze ja
haha sorryquote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik de enige was die ze had en mooi vond, niet dus![]()
Klopt, en altijd of heel positief of heel negatiefquote:Op zondag 3 juni 2007 23:01 schreef jovink het volgende:
[..]
haha sorry![]()
je krijgt er iig wel aandacht mee
ongeloooflijk fout.. zijn net die nikes van back to the futurequote:
Idd. Ik ga maar voor de C-mon & Kypski's over een weekjequote:Op zondag 3 juni 2007 22:57 schreef thaWarhead het volgende:
Fijne maand voor liefhebbers in NL, eerste de C-Mon & Kypski's, dan de Patta Asics waarvoor ik toch maar wat moeite ga doen.
deze zijn wel wijsquote:Op zondag 3 juni 2007 23:34 schreef Joran-Joran het volgende:
tvp
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb deze gehaald, Nike Dunk Low Moneycat Pack, ben d'r best blij mee
die zijn er wel nog in prototype zal is ff zoekenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:36 schreef nicket84 het volgende:
[..]
ongeloooflijk fout.. zijn net die nikes van back to the future
Ik ook, 7 juni release toch?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Ik ga maar voor de C-mon & Kypski's over een weekje.
leuk filmpjhequote:Op maandag 4 juni 2007 00:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-5415937377158145449&q=sneakers
leuke docu uit 2003 voor het uur van de wolf over sneakrs
historie, geen hypebeasts
samples stonden op marktplaats, bieden vanaf 500euro...quote:
ze staan er nog wel klik hierquote:Op maandag 4 juni 2007 11:18 schreef floydvisser het volgende:
[..]
samples stonden op marktplaats, bieden vanaf 500euro...
transformers trainer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |