En dat weet je na 2 van mijn posts?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:47 schreef Snever het volgende:
Omdat je de ''feeling'' niet hebt die veel van ons wel hebben
Thug life for realquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef SHOOOTO het volgende:
ieder zijn eigen meuk, of het nou SB's zijn of bikkembergs..Toevallig zitten hier personen die SB's dope/de shit/tof/etc.. vinden
EDIT: dit is hype:
[afbeelding]
Hij heb wel de dope jordansquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef SHOOOTO het volgende:
ieder zijn eigen meuk, of het nou SB's zijn of bikkembergs..Toevallig zitten hier personen die SB's dope/de shit/tof/etc.. vinden
EDIT: dit is hype:
[afbeelding]
Amen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:31 schreef Viper88 het volgende:
@snever- modus heeft wel gelijk. Jij draagt Sb's omdat je ze stoer vindt, en als een sneakerfreak gezien wilt worden. Niks mis mee, maar het is exact hetzelfde principe als iemand die bikkembergs draagt, omdat hij als popi persoon gezien wil worden. Dat hele "ik ben mezelf, en de rest is meeloper" bullshit word ik een beetje moe van. De hele tijd andere kraken en jezelf beter wanen, omdat je sneakerfreak bent. Ik volg deze topics al lange tijd, omdat ik zelf graag sneakers draag (ONDER ANDERE sb'tjes.) en omdat hier mensen rondlopen met verstand van zaken. Maar de houding van sommigen hier is zo gemaakt en onzeker, en dat uit zich zo.
Hear hear.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:32 schreef melvjehz het volgende:
ik draag gewoon wat ik fresh vind staan
wat fuck mij dat nou of ik sneakerfreaker ben of niet...
Amen to thatquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:32 schreef melvjehz het volgende:
ik draag gewoon wat ik fresh vind staan
wat fuck mij dat nou of ik sneakerfreaker ben of niet...
tijdje niet meer op straat geweest jongen, vergeleken met 3-4 jaar zie je nu 1000x zoveel air maxjesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef Modus het volgende:
[..]
In bepaalde kringen wel ja. Half puberend NL is tegenwoordig toch skater?. Niet allen pubers trouwens.
[..]
Die zijn toch al zo lang ingeburgerd dat het nauwelijks meer een hype te noemen is? Of bedoel je de wat minder alledaagse modellen dan die bij de Aktiesport liggen...
Dat zie ik dan anders.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:19 schreef floydvisser het volgende:
tijdje niet meer op straat geweest jongen, vergeleken met 3-4 jaar zie je nu 1000x zoveel air maxjes
en een stuk minder skaters...
Ik post hier niet elke dag maar heb al meer dan eens foto's van aankomende modellen enzo gepost. Alleen de grote meute hier geilt op SB/Dunks etc., en in iets mindere mate op Jordan's, waar ik allebei niks mee heb.quote:maar ja dit gaat over sneakers, dus alles is welkom, waar loop jij graag op?
ipv klagen kan je ook wat toevoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |