Sexy, ik zou ze alleen wel een andere kleur veters geven.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef thaWarhead het volgende:
Er zijn net witte Team Editions uitgekomen.
[afbeelding]
Die mids die hier eerder zijn gepost zijn ook aardig wit. En de Pee Wee Herman Dunks zijn heel licht grijs, ook erg fris.
Ah was ik eigenlijk al een beetje bang voor. Heb het idee, en hoop ook, dat het om een zomerjas gaat, dus dan zal het inderdaad wel volgend jaar worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Eerste schoen komt einde van het jaar uit, weet niet of de jas dan ook komt of ergens in 2008.
Die kut-VMBO-er op het einde met zijn Lacoste jasje.quote:
Ja precies, RTL 4 zet de sneaker addicts mooi neer, kut media ook altijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Die kut-VMBO-er op het einde met zijn Lacoste jasje..
"Ja iedereen draagt ze tegenwoordig he, dus daar wil je toch een beetje bij horen."
OMG..
Iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ja precies, RTL 4 zet de sneaker addicts mooi neer, kut media ook altijd..
Ik krijg het altijd te horen van mijn schoonmoederquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Dat is echt vet, van je hobby je werk maken.
"M'n opa scheld me altijd uit".![]()
Waarvan een paar gesigneerd door de man zelf.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:59 schreef SHOOOTO het volgende:
hey, Floyd is weer terug op Fok. Dope foto's en vooral die 2x SBTG's![]()
Klopt, ik zag ze al voorbij komen op nikesb.orgquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Waarvan een paar gesigneerd door de man zelf.
we kunnen vanalles voor je proberen maar....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:20 schreef En_ieka het volgende:
Waar kan ik op oulawz.nl de schoenen zien die te backorderen zijn?
Bedankt voor de reply.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef floydvisser het volgende:
[..]
we kunnen vanalles voor je proberen maar....
dat gaat allemaal niet al te soepel met meneer swoosh, vandaar dat het tijdelijk weg is...
we waren één van de weinige die t uberhaubt nog wilde proberen...
we hebben meer in de shop als op de site...
vragen mail naar shop@outlawz.nl
mijn mailbox zit veels te bom vol.....
wow blijkbaar te lang geleden gewoon mezelf ge-quote! vet!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:39 schreef floydvisser het volgende:
die blauwe zijn helaas alleen nog maar in grotere maten beschikbaar, geen re-order mogelijk...
gewoon 10 inlegzooltjes, en de proppen erin laten zitten!![]()
Biss morgen!
, zo ff naar huis en een beetje rollen!
cheers!
Nou ja, al die SB mannen hier doen eik precies hetzelfde als die kneus, alleen zeggen ze het niet hardop.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:56 schreef Chrishop het volgende:
Ja precies, RTL 4 zet de sneaker addicts mooi neer, kut media ook altijd..
Pardon, waarom omdat ze SB's kopen? Ik skate niet ofzo, heb ook SB en waarom? Omdat ze zieke colourways hebben en ze lang meegaan echt niet omdat een of andere keal op een forum ze ook heeftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja, al die SB mannen hier doen eik precies hetzelfde als die kneus, alleen zeggen ze het niet hardop.
Jij hoort hier nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef Modus het volgende:
Ja en iedereen is hartstikke individueel en niemand laat zich ooit door trends en meningen van anderen beïnvloeden..
Je wou zeggen dat jij je geenzins door trends laat beinvloeden, tuurlijk ontstaat er een kliek en neem je naarmate de tijd dingen van elkaar aan maar dat houd niet in dat ik schoenen haal omdat iemand anders ze ook heeftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef Modus het volgende:
Ja en iedereen is hartstikke individueel en niemand laat zich ooit door trends en meningen van anderen beïnvloeden..
Dat heb ik toch ook nergens ontkend?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef Chrishop het volgende:
Je wou zeggen dat jij je geenzins door trends laat beinvloeden, tuurlijk ontstaat er een kliek en neem je naarmate de tijd dingen van elkaar aan maar dat houd niet in dat ik schoenen haal omdat iemand anders ze ook heeft. Jij haalt je stijl ook ergens vandaag, en waardeerd ook meningen van verschillende mensen, is het niet?
![]()
In bepaalde kringen wel ja. Half puberend NL is tegenwoordig toch skater?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:26 schreef Luie-princes het volgende:
Ehh SB een hype?
Die zijn toch al zo lang ingeburgerd dat het nauwelijks meer een hype te noemen is? Of bedoel je de wat minder alledaagse modellen dan die bij de Aktiesport liggen...quote:Ik denk dan toch eerder dat air max een hype is.
Omdat je de ''feeling'' niet hebt die veel van ons wel hebbenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:31 schreef Modus het volgende:
Omdat?
Niet slecht, vind de graphic niet zo maar het model is welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:42 schreef geefomditkind het volgende:
wat vinden jullie van deze?
[afbeelding]
Heeft iemand ze ooit ergens zien liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |