Klopt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:18 schreef sjeppert het volgende:
16 augustus dacht ik
Same here. Ik heb besloten dat ik van mijn loon 1 week afhaal en daar elke maand toffe sneakers van ga halenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:11 schreef sjeppert het volgende:
als de ov weer geldig ga ik weer nieuwe patta's scoren
Ik heb ze een maat kleiner.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:58 schreef Fezie het volgende:
Hoe zitten Vans vergeleken met Nike SB?
Voor Nikes heb ik maat 10, maar ik hoorde dat ze nogal klein uitvallen.
't Is lang geleden dat ik vans heb gescoord dus moet maar weer even gebeuren
ik heb nike sb's in maatje 43 en vans slip ons in 43,5. Doorgaands heb ik 44 (10)quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:58 schreef Fezie het volgende:
Hoe zitten Vans vergeleken met Nike SB?
Voor Nikes heb ik maat 10, maar ik hoorde dat ze nogal klein uitvallen.
't Is lang geleden dat ik vans heb gescoord dus moet maar weer even gebeuren
Die bovenste zijn wel vetquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Elwood1802 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
één van deze drie moet ik hebben
Ik ben meer van de "onopvallende" sneakers dus dat zal de reden zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef Elwood1802 het volgende:
Die vind ik dus het minste
Neig meer naar de 2e
3e zal wel onbetaalbaar zijn?
Dus ik, met m'n maat 10, moet dus 9 nemen?quote:
Heb 45 1/3quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef Noddie het volgende:
Had je eerder moeten zijn elwood (tenminste als je 43.3 hebt)
heb die adidas skywalkers van het weekend uit mijn collectie verkocht
Een paar maanden geleden heb ik die bij de vans winkel in Utrecht gezien. Weet niet of ze er nog zijn, maar daar heb je wel de grootste kans denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef Noddie het volgende:
btw ik zoek deze:
[afbeelding]
Vans Era LX Galinsky Chairs
weet iemand waar?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden heb ik die bij de vans winkel in Utrecht gezien. Weet niet of ze er nog zijn, maar daar heb je wel de grootste kans denk ik.
ok tnx vlgd week utrecht in dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst nog liggen in de Vans winkel in Utrecht (maandje geleden ongeveer)
(btw hoe is het in de rode winkel stansfield? nog leuke dingen van nudie?)
Ja. Ik heb 12 in Dunk SB's, mn Sk8 Hi's in 11 zitten goed, mn Authentics in 11.5 zijn wat losjes en mn Half Cabs in 12 zijn echt te groot (maar als ik mn veters goed strik nog steeds draagbaar. Kon ze voor 2 tientjes niet laten liggen)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Fezie het volgende:
[..]
Dus ik, met m'n maat 10, moet dus 9 nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |