moet je toch beter kijkenquote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Mirel het volgende:
En toch zie ik alleen maar Nike en soms Adidas in de foto's voorbij komen. Kom op, wat is er nou zo geweldig aan die schoenen? De Nike schoenen die ik zie hebben allemaal dezelfde vorm maar een andere opdruk. :\
Ten eerste, ik ben je vriend nietquote:Op zondag 4 november 2007 15:52 schreef Chrishop het volgende:
@ Mirel: ben ik met je eens maar de kleuren lopen zo uiteen dat elke schoen weer een ander iets heeft ofzo
@ Logitik: wat wil je nou goedkope stappers of exclusieve schoenen? Bedoel in de OP staan weet ik hoeveel links naar winkels die wel wat anders verkopen dan standaard meuk. Het is maar net wat jij wilt vriend.
Hou dan gewoon je mond.quote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Mirel het volgende:
En toch zie ik alleen maar Nike en soms Adidas in de foto's voorbij komen. Kom op, wat is er nou zo geweldig aan die schoenen? De Nike schoenen die ik zie hebben allemaal dezelfde vorm maar een andere opdruk. :\
Dan ben je dus geen sneakerfreak als je dat niet begrijptquote:Op zondag 4 november 2007 15:41 schreef Mirel het volgende:
Vriendquote:Op zondag 4 november 2007 16:53 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ten eerste, ik ben je vriend nietIk ken je niet eens! Ten tweede: dit is voor het eerst dat ik die linkjes zie. Ten derde: ik ga geen schoenen online kopen omdat ik ze eerst wil passen omdat:
- er verschillende maten zijn;
- de ene schoen een andere pasvom heeft dan de ander;
- in het echt er toch anders uit zien dan op èèn foto
Nice van noddie tochquote:Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
TVP met laatste aanwinst.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Ja klopt, dit is het eerste paar die hij had.quote:Op zondag 4 november 2007 20:22 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Nice van noddie tochhij had 2 paar gekkewerk
![]()
maja jij had die C&K voor hem gehaald![]()
nice.quote:Op zondag 4 november 2007 20:15 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |