Juist.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Niets staat je tegen om het ook over andere merken te hebben hoor..
Weet ik wel hoor. Maar er zijn wel mensen die lullig kunnen reageren als er dan een keer een 'normale' sneaker voorbij komt. En aangezien het hier toch voor 80% over SB's gaat en er zelfs mensen zijn die er verstand van hebben... Waarom dan niet gewoon een centraal topic? Ook fijner voor de mensen die op zoek zijn naar wat 'normale' sneakers en geen SB's (waar het hier dus vol van staat).quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:33 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Niets staat je tegen om het ook over andere merken te hebben hoor..
zulke wijze woorden moeten in de OP staan jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:47 schreef HenkBenzinetank het volgende:
hallo
[..]
die zou wel in de op mogen, al zeg ik het zelf
Omdat dit topic wordt bevolkt door mensen met een smaak gericht op de exclusievere modellen van oa. Nike. Dus geen sprinter sisters van Nike of rucanors die je vroeger bij gym aan had...quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor. Maar er zijn wel mensen die lullig kunnen reageren als er dan een keer een 'normale' sneaker voorbij komt. En aangezien het hier toch voor 80% over SB's gaat en er zelfs mensen zijn die er verstand van hebben... Waarom dan niet gewoon een centraal topic? Ook fijner voor de mensen die op zoek zijn naar wat 'normale' sneakers en geen SB's (waar het hier dus vol van staat).
hear hearquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:11 schreef seto het volgende:
Ik eis een apart forum voor de echte sneaker elite, net als KPD. Het sneakertopic in LIF is dan voor de gewone mensen met hun prullaria.
JAHA maar volgens mijn mening kan er beter een apart Nike SB/of hoe heet jullie styl0w -topic komen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef SHOOOTO het volgende:
^^het is toch sneakers enzo,
Niet iedereen houdt van exclusievere modellen. Er zijn ook mensen die normale (maar ook onbekende) sneakers cool vinden. En dit topic is nu geen Sneakers enzo meer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Omdat dit topic wordt bevolkt door mensen met een smaak gericht op de exclusievere modellen van oa. Nike. Dus geen sprinter sisters van Nike of rucanors die je vroeger bij gym aan had...
En het is gewoon een feit dat Nike op dit moment de meeste releases uitbrengt.
Daar heb je het schoenen topic voor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
JAHA maar volgens mijn mening kan er beter een apart Nike SB/of hoe heet jullie styl0w -topic komen.
[..]
Niet iedereen houdt van exclusievere modellen. Er zijn ook mensen die normale (maar ook onbekende) sneakers cool vinden. En dit topic is nu geen Sneakers enzo meer.
waar verkopen ze eigenlijk visvim?? Niet voor dezequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
http://highsnobiety.com/uploads/RTEmagicC_vsvm_fbt_cow_2.jpg.jpg
ja
ebay?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:08 schreef Noddie het volgende:
[..]
waar verkopen ze eigenlijk visvim?? Niet voor dezemaar ik zoek nog ander shoeisel van visvim.
ok ok, dat Nike SB hier de tent overneemt, daar heb je gelijk in. back ontopic mensen:quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
JAHA maar volgens mijn mening kan er beter een apart Nike SB/of hoe heet jullie styl0w -topic komen.
[..]
Niet iedereen houdt van exclusievere modellen. Er zijn ook mensen die normale (maar ook onbekende) sneakers cool vinden. En dit topic is nu geen Sneakers enzo meer.
quote:Kidrobot and Lacoste have teamed up to create a "capsule" of sneakers due for release in November 2007. Production is capped to 500 pairs and each model comes with its very own customized "PEECOL" toy created by eBoy and Kidrobot.
quote:Here's an upcoming look at what Puma has in store for their popular Clyde sneaker. These simple Puma Clydes comes in solid colorways including black, red and natural. Not shown here but there are also two other colors as part of the roster which includes blue and chestnut. The upper is combined with a classic gum sole to complete the package. No word yet on a release date but these are slated for a winter release.
stouterdquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:21 schreef Nashje het volgende:
Oke oke ik hou m'n bek wel weer dicht. Lekker zoeken naar sneakers van mijn styl0w tussen de Nike SBotsauto's
.
ik denk het nu wel. of anders moet je t es in japan of hk proberenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:15 schreef Noddie het volgende:
[..]
haha denk je dat deze ebay junk dat nog ni geprobeerd heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |