Dope pickup, zin om een aan de voet pic van die Marc Jacobs te maken? Zou wel eens willen zien hoe ze staan!quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:25 schreef thaWarhead het volgende:
Frisco Sale pick-ups:
[ afbeelding ]
Marc Jacobs Chukka's
[ afbeelding ]
Anti Hero TNT 2 Mids
Totaal 75 euro.
Beetje kutpic, maar goed:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:25 schreef Subzero_X het volgende:
Laatste post vorig deel:
[..]
Dope pickup, zin om een aan de voet pic van die Marc Jacobs te maken? Zou wel eens willen zien hoe ze staan!
ik vroeg me al af waar morgane was gebleven... :----------)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:17 schreef morgane het volgende:
Daar ben ik weer!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:37 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waar morgane was gebleven... :----------)
aan de voet zien de ACG's en Chukka's dope uit, prima pickups
Tuurlijk mag je vragen, het is een paartje Stussy's. Had ze voor $170 in totaal, dus met verzendkosten. Ik vond het nog wel te doen met deze prijs, plus ik wilde ze graag als schoenen voor de zomer en had nu dus een redelijke prijs gevonden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
da ken
@aerodynamic, welke sb's als ik vragen mag?
Meteen witte veters ingooienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je vragen, het is een paartje Stussy's. Had ze voor $170 in totaal, dus met verzendkosten. Ik vond het nog wel te doen met deze prijs, plus ik wilde ze graag als schoenen voor de zomer en had nu dus een redelijke prijs gevonden.
[ afbeelding ]
Deze dus, alhoewel dit plaatje van yahoo is afgejat.
Ja inderdaad, was ook mijn idee. Ik vind het in het algemeen er wel leuker uitzien als de veters de kleur van de swoosh hebben.quote:
Nee, via eBay. Persoon deed helaas alleen shipping binnen USA, maar ik heb een familielid waar ik producten naar toe laat zenden, zodoende dat zij die naar mij doorzend als "gift", zodat ik ook niet veel te veel gezeik krijgt met de douane.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Via ISS gekocht?
haah ze zijn wel vet eigenlijk, lekker flashy.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Jeltos het volgende:
Nieuwste paartje dan maar weer
Adidas ZXZ![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je eraan? Die zijn supervet!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Jeltos het volgende:
Adidas ZXZ![]()
[ afbeelding ]
hahah klopt is USA only releasequote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Die zijn supervet!Zag laatst op een foto iemand die ze aan had, maar ze bleek ze in New York te hebben gekocht
de suede versie is ook erg mooi.
tof.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Jeltos het volgende:
Adidas ZXZ![]()
[ afbeelding ]
Heb ze een maand geleden nog bij Pro Sport zien liggenquote:Op zondag 13 januari 2008 13:23 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar Nike Capri's met de volgende kleurencombo:
-Donkergrijs achtig
-Wit nike logo met een rood randje er omheen.
Maar ik krijg deze maar nergens gevonden, heeft iemand ze nog ergens te koop zien staan?
jup, al vind ik de NB's mooier, die blazers zijn net iets tequote:Op zondag 13 januari 2008 17:15 schreef thaWarhead het volgende:
Heb geleerd niet meer te hopen op sneakers die 99% zeker toch niet uitkomen, scheelt een hoop frustratie.
edit: Even de archieven ingedoken, want ik wist dat er iets mee was: Dit waren customs. Net als deze Blazers trouwens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor vind ze zeker wel netjes net als nike dunks die zijn ook mooi bij de damens omdat die niet zo bot zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 19:49 schreef KimetJ het volgende:
Vinden jullie deze leuk staan bij een meisje? of lijken ze heel lomp.
[ afbeelding ]
Als je een kast gaat kopen om je schoenen in ten toon te stellen dan zie je ze niet meer als puur gebruiksvoorwerp, tochquote:Op zondag 13 januari 2008 21:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wat denk je zelf
Jou kleren liggen ergens in een hoek op een hoop? Als je een kast hebt voor je kleren kan je dat toch ook voor je schoenen hebben?quote:Op zondag 13 januari 2008 21:52 schreef Frankkk het volgende:
[..]
Als je een kast gaat kopen om je schoenen in ten toon te stellen dan zie je ze niet meer als puur gebruiksvoorwerp, toch... vandaar
Dat heb ik ook idd.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:28 schreef thaWarhead het volgende:
Draag alles gewoon. Heb uiteraard wel wat beaters voor kutweer/uitgaan maar de rest zit gewoon eens in de zoveel tijd tussen mn voet en de straat.
Mmm, apart.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:50 schreef Mr_DG het volgende:
Dit zijn mn nieuwe( weet niet of het onder sneakerz valt):
[ afbeelding ]
ik vind het niksquote:Op maandag 14 januari 2008 09:50 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 januari 2008 09:50 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
het valt wel onder 'sneakerz', maar ik vind ze wel kankerlelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 09:50 schreef Mr_DG het volgende:
[ afbeelding ]
het spijt me. mijn welgemeende excuses. hoe kan ik het goed maken?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:03 schreef NoralyZ het volgende:
dat kan je ook wel normaal zeggen.
Dan is het toch niet straat jeweet.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:03 schreef NoralyZ het volgende:
ja hoor, maar ik houd niet echt van die schoen (ook bij mannen niet)quote:Op zondag 13 januari 2008 19:49 schreef KimetJ het volgende:
Vinden jullie deze leuk staan bij een meisje? of lijken ze heel lomp.
[ afbeelding ]
die hoge adidas met blauwe streepjes zijn mooiquote:Op zondag 13 januari 2008 17:24 schreef Jeltos het volgende:
Gekkenwerk even kast gekocht voor mijn kicksstaat stuk beter dan zo. Dan op de grond
![]()
[ afbeelding ]
PS links onderin op de grond dunks de la hulk edition carnaval 80's stylo jeweetz
ik vind ze ook kankerlelijkquote:Op maandag 14 januari 2008 20:03 schreef NoralyZ het volgende:
Nie slecht alleen die neus lijkt zo uberkortquote:Op maandag 14 januari 2008 22:57 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik houd niet echt van die schoen (ook bij mannen niet)
Vanmiddag deze gekocht![]()
[ afbeelding ]
het is ook meer een skatebord model, wou weer eens wat anders hebben/proberenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nie slecht alleen die neus lijkt zo uberkort
nahjah.. lijkt zo dus.. Ik vind ze wel okéquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:48 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
het is ook meer een skatebord model, wou weer eens wat anders hebben/proberen![]()
En die neus is wel van normale lengte hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |