Meteen witte veters ingooienquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je vragen, het is een paartje Stussy's. Had ze voor $170 in totaal, dus met verzendkosten. Ik vond het nog wel te doen met deze prijs, plus ik wilde ze graag als schoenen voor de zomer en had nu dus een redelijke prijs gevonden.
[ afbeelding ]
Deze dus, alhoewel dit plaatje van yahoo is afgejat.
Ja inderdaad, was ook mijn idee. Ik vind het in het algemeen er wel leuker uitzien als de veters de kleur van de swoosh hebben.quote:
Nee, via eBay. Persoon deed helaas alleen shipping binnen USA, maar ik heb een familielid waar ik producten naar toe laat zenden, zodoende dat zij die naar mij doorzend als "gift", zodat ik ook niet veel te veel gezeik krijgt met de douane.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Via ISS gekocht?
haah ze zijn wel vet eigenlijk, lekker flashy.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Jeltos het volgende:
Nieuwste paartje dan maar weer
Adidas ZXZ![]()
[ afbeelding ]
Hoe kom je eraan? Die zijn supervet!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Jeltos het volgende:
Adidas ZXZ![]()
[ afbeelding ]
hahah klopt is USA only releasequote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:43 schreef morgane het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? Die zijn supervet!Zag laatst op een foto iemand die ze aan had, maar ze bleek ze in New York te hebben gekocht
de suede versie is ook erg mooi.
tof.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:25 schreef Jeltos het volgende:
Adidas ZXZ![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |