Geloof het niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:57 schreef Fliepke het volgende:
Oops, ik gooide hem dicht, hehe. Enniewees om mijn vraag te herhalen, liggen die skate or dies nu in de winkel bij ben-g? of ergens anders
Die halfcabquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:08 schreef thaWarhead het volgende:
Gisteren gehaald in Londen:
[ afbeelding ]
Nike Be True City Dunks, London edition. 86 paar ter wereld.
[ afbeelding ]
Vans Half Cab, wite suede. So fresh...
Hoe is de levering van boardlords?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:40 schreef JAY-T het volgende:
Boardlords
'zijn ze weer open? mooie winkel?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:40 schreef JAY-T het volgende:
Boardlords
Zien is geloven bij deze, materiaal is echt geweldig, techpack style.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Die halfcab. Ik vind alle YOTD release maar een beetje matigjes imo, wel dope dat je ze hebt gescoord als een van de weinigen
Mja, snap sommige retro/vintage modellen die hier soms voorbij komen ook niet. Net alsof men ze alleen draagt omdat het een oud model is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:00 schreef morgane het volgende:
Jemig wat zijn die Nikes hierboven lelijkklompen zijn er niets bij.
Sentiment? En er zijn ook mensen die dergelijke schoenen ook echt mooi vinden. Dingen als geschiedenis, materiaalgebruik, techniek etc hebben (voor mij iig) allemaal invloed op mijn mening over een schoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:08 schreef morgane het volgende:
Idd, daar heb je dan ook weer gelijk in. Gewoon veredelde sportschoenen, die helemaal hip zijn omdat ze toevallig zo 'vintage' zijn. Ik snap die hele vintage rage sowieso niet eigenlijk.
Volgens mij moesten de schoenen nog in elkaar genaaid worden.. Duurde ruim 1,5 week voordat ze verstuurd werden, zegt genoeg denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:09 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Hoe is de levering van boardlords?
er zijn een hoop mensen die het een grafwinkel vinden, hoe ging dat bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |