Geloof het niet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:57 schreef Fliepke het volgende:
Oops, ik gooide hem dicht, hehe. Enniewees om mijn vraag te herhalen, liggen die skate or dies nu in de winkel bij ben-g? of ergens anders
Die halfcabquote:Op woensdag 27 februari 2008 14:08 schreef thaWarhead het volgende:
Gisteren gehaald in Londen:
[ afbeelding ]
Nike Be True City Dunks, London edition. 86 paar ter wereld.
[ afbeelding ]
Vans Half Cab, wite suede. So fresh...
Hoe is de levering van boardlords?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:40 schreef JAY-T het volgende:
Boardlords
'zijn ze weer open? mooie winkel?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:40 schreef JAY-T het volgende:
Boardlords
Zien is geloven bij deze, materiaal is echt geweldig, techpack style.quote:Op woensdag 27 februari 2008 19:52 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Die halfcab. Ik vind alle YOTD release maar een beetje matigjes imo, wel dope dat je ze hebt gescoord als een van de weinigen
Mja, snap sommige retro/vintage modellen die hier soms voorbij komen ook niet. Net alsof men ze alleen draagt omdat het een oud model is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:00 schreef morgane het volgende:
Jemig wat zijn die Nikes hierboven lelijkklompen zijn er niets bij.
Sentiment? En er zijn ook mensen die dergelijke schoenen ook echt mooi vinden. Dingen als geschiedenis, materiaalgebruik, techniek etc hebben (voor mij iig) allemaal invloed op mijn mening over een schoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:08 schreef morgane het volgende:
Idd, daar heb je dan ook weer gelijk in. Gewoon veredelde sportschoenen, die helemaal hip zijn omdat ze toevallig zo 'vintage' zijn. Ik snap die hele vintage rage sowieso niet eigenlijk.
Volgens mij moesten de schoenen nog in elkaar genaaid worden.. Duurde ruim 1,5 week voordat ze verstuurd werden, zegt genoeg denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:09 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Hoe is de levering van boardlords?
er zijn een hoop mensen die het een grafwinkel vinden, hoe ging dat bij jou?
Ik heb het dan ook uitsluitend over de mensen die sommige sneakers puur dragen omdat vintage 'in' is. Ik kom het nog wel eens tegen hoor, mensen die de schoenen eigenlijk niet eens mooi vinden maar ze puur dragen omdat ze er dan bij horen. Als je vintage schoenen mooi vind, prima natuurlijk!quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:14 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Sentiment? En er zijn ook mensen die dergelijke schoenen ook echt mooi vinden. Dingen als geschiedenis, materiaalgebruik, techniek etc hebben (voor mij iig) allemaal invloed op mijn mening over een schoen.
En die schoen is niet Vintage maar een retro. De vintage versie heeft een grotere airbag.
Super dikquote:Op donderdag 28 februari 2008 09:37 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Sneakers van de dag...tevens tvp
Misschien bij woei waar je die foto ook vandaan hebt??quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:16 schreef Colin0o het volgende:
[ afbeelding ]
release 22 februari, heeft iemand een idee waar ze (nu nog?) te halen zijn? ik vind ze zoooo vet hé!
patta had ze maar weet niet of ze daar nogsteeds zijn? weet iemand dat. sz 11!
waarschijnlijk wel... maar nergens hadden ze mijn maat meerquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:25 schreef thaWarhead het volgende:
Hopelijk heb je er niet te veel voor betaald, die lag 2 maanden geleden voor -50% bij alle Nike stores.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:31 schreef VANDERMARK het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zoek deze schoen.. heeft iemand een tip waar ik deze kan bestellen?
Heb al even op ebay gekeken, maar zijn er ook andere opties?
Daar worden ze echt niet lelijker van hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:56 schreef st0fzuiger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb deze gekocht, ze zijn alleen niet zo exclusive
gewoon te koop bij www.purchaze.nl
weet je zeker dat ze legit zijn?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:10 schreef snucky het volgende:
Weet iemand waar je deze kan krijgen:
http://picasaweb.google.c(...)#5140690428107450514
zijn evisu shoes.. maar kan deze nergens vinden
bij patta lagen ze nog 160 eu weet niet welke maten allemaal. vind het ook een beetej kom we gooien allemaal kleurtjesdoort elkaar en t verkoopt vast wel schoen. vind ik die andere specialer uit het tech pack.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:16 schreef Colin0o het volgende:
[ afbeelding ]
release 22 februari, heeft iemand een idee waar ze (nu nog?) te halen zijn? ik vind ze zoooo vet hé!
patta had ze maar weet niet of ze daar nogsteeds zijn? weet iemand dat. sz 11!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef Colin0o het volgende:
kan iemand me vertellen hoe betrouwbaar deze site is?ik heb namelijk twijfels
![]()
http://www.ioffer.com/i/N(...)lver-Purple-31158826
Dat zegt denk ik al genoeg, full size run van een dunk.quote:2. The shoes are in a size range of 4 - 12 US.
Uit de buurt blijven dus, als je legits wilt.quote:Question Feb 16, 2008 10:26 AM
Why are these Fake? Lmao
waar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:21 schreef calabi_yau het volgende:
Yeah, de trainers zijn eindelijk binnen (rechtsonder). Ga ze morgen ff scoren
[ afbeelding ]
24/7 in Nijmegen. Heb ze net gekocht en ze zitten echt geweldig... zal vanavond een pic uploaden.quote:
site verkoopt namelijk fakes en shoenen die niet bestaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:14 schreef snucky het volgende:
geen idee..
na zoeken op google: "evisu shoes" kwam ik na maanden ze eindelijk wel tegen.. maarja kan die webshops allemaal niet..
en deze lag er NIETquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:39 schreef HenkBenzinetank het volgende:
ik mis een foto shooto..
Lol, hoe kut zal dat zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:05 schreef KUSO het volgende:
[..]
site verkoopt namelijk fakes en shoenen die niet bestaan.
[ afbeelding ]
^ must cop.
Dus als morgen een kennis van mij daar langsgaat en er even vraagt of die er liggen zijn ze er niet? Maat van me gaat het even controleren, hoop dat ze een 10.5 - 11.5 hebben liggen.quote:
Volgens mij ligt die er alleen in maat 49,5 (ben zelf pas nog in de outlet geweest) anders had ik ze zelf ook wel meegenomenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:22 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Zijn die er nog in maat 10?![]()
en hoeveel kosten ze?
alleen maatje 45 geloof ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:22 schreef Subzero_X het volgende:
[..]
Zijn die er nog in maat 10?![]()
en hoeveel kosten ze?
die ga je niet vinden, aangezien dat mijn Stussy's (lees= wivah) zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:27 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Dus als morgen een kennis van mij daar langsgaat en er even vraagt of die er liggen zijn ze er niet? Maat van me gaat het even controleren, hoop dat ze een 10.5 - 11.5 hebben liggen.
nee, P-Rod 1, 50 Euroquote:Op zondag 2 maart 2008 14:36 schreef Fezie het volgende:
Shooto, P-Rods voor ¤1.50 ?!
Is dat altijd zo bij die outlet?
Vieze flikkerquote:Op zondag 2 maart 2008 15:36 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die ga je niet vinden, aangezien dat mijn Stussy's (lees= wivah) zijn![]()
Waar haal je ze?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Fok!-ers laat maar!
Dankzij de extreem zwakke dollar gaat ome Filip even maxjes inslaan!
Timing warheadquote:
Vet die heb ik in het blauw-wit:quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:37 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
Sneakers van de dag...tevens tvp
die zijn ook cool. Ze lopen superquote:Op maandag 3 maart 2008 00:56 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Vet die heb ik in het blauw-wit:
[ afbeelding ]
lopen inderdaad erg lekker, en bovendien de schoen die "Sir" Charles Barkley heeft gedragen in de tijd dat ie voor de Phoenix Suns speelde.
Ik hoop ze voor een dollar of 300 te kunnen scoren ofzo...quote:Op maandag 3 maart 2008 11:02 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, 666 van gemaakt. Alleen in de VS uitgebracht en daar de winkels uitgevlogen. Ze zijn nu flink prijzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |